Onze kleine smurf is nu 9 weken en vandaag wil hij ineens om de 3 uur de fles maar hij zit als hij nu al een fles krijgt op 990 cc en hij mag maar 1000 cc wat moet ik in hemelsnaam doen????
Gewoon een klein flesje geven. Als je er af en toe een keer een beetje overheen gaat is het niet zo erg . Als hij om de drie uur blijft komen, zou ik de flesjes verlagen (als hij daar tevreden mee is natuurlijk)zodat je niet teveel geeft. En als laatste, je hebt forte voeding voor hongerige baby's. Mocht hij vaker ontevreden worden.
Soms hebben ze wel eens van die dagen, als het zo af en toe is kan het echt geen kwaad.. Je kunt ook een kleiner flesje aanbieden tussendoor of wat meer water in verhouding toevoegen. Blijft je kindje hongerig is het wellicht iets om te kijken of voeding voor hongerige baby's iets is, al denk ik dat het bij jou om een hongerig dagje gaat..
Hey hey dank jullie wel voor de adviezen!!! Forte voeding kunnen we helaas niet geven want hij heeft Nutrilon AR en normaal drinkt hij echt normaal om de 4 uur en savonds om de 7 a 8 uur dus wat hij nu ineens heeft???? hij heeft nu al 825 cc op en dan nu een fles gemaakt van 100 cc en dan voor het slapen maar 1 van 165 cc weer zit hij er iets boven maar goed voor 1x mag wel toch???
Mooi dan gaat nu die 100 cc erin hahahaha en hopen dat het een 1-malig iets is vandaag Dank voor jullie hulp meiden!!!
Hoi hoi! Slaapt hij al door? En gaan al zijn flessen leeg? (ik neem aan dat je 150/5 aanbiedt?).. Misschien zou je zijn flesjes kunnen ophogen? 180/6 en dan 200 ofzo aanbieden? Hier ook een hongerlapje! 8,5 Week, 5400 gram en 59cm.. Ze zullen het wel nodig hebben!
Hier volgens mij rond die periode ook al op die hoeveelheid. En dat is heeft zich vanaf toen ook gestabiliseerd. Ik maakte me daar ook druk over, maar mijn zoontje is volgens mij geen een dag over de liter geweest uiteindelijk. Nu al 2 maanden op 800 ml zelfs.
Hij drinkt helaas echt geen 200 cc weg in 1x hebben we al geprobeerd na 165 cc stagneert het zeg maar, ik denk zelf dat hij een sprongetje aan het maken is, door heel veel pijn en ziekenhuisopnames heeft hij zijn 8 weken sprong gemist zeg maar en denk dat hij die juist vandaag heeft gehad. Hele dag al huilen en niet willen slapen en vooral drinken, drinken, drinken......
Ja we hebben hem vandaag heerlijk geknuffeld hoor en veel met hem gespeeld... en ach hij zat vandaag gewoon aan ons vastgeplakt.... Maar goed a.s. maandag weer het ziekenhuis in dus we laten hem maar even... Huilen en krijsen mag hij op het moment niet door een liesbreuk dus elke keer maar bij het minste kikje troosten... het is even niet anders...