We hebben een hele leuke babykamer gekocht. Alleen zitten er op de commode wel hele saaie knopjes. Nu ben ik dus op zoek naar leuke meubel- (of deur-) knopjes. Heb al een beetje rondgekeken maar kan eigenlijk alleen maar van die ouderwetse porseleinen knopjes vinden Hebben jullie een idee waar ik leuke knopjes kan kopen?
Was gister bij de Xenos inderdaad en verbaasde me over de hoeveelheid. Misschien dat het opviel omdat ik ook andere knopjes wil op onze kast maar ik vond er in iedergeval erg leuke knopjes tussen zitten! Succes!
Kidzsupplies | Webwinkel voor baby- en kinderkamer decoratie Engeltjes & Draken - kinderkamer interieur, decoratie & kadootjes
Bij de praxis en meen ook formido hebben ze hele leuke gekleurde porcelijne in diverse vormen. Heb ik ook op de comode gezet.
Bij de ikea hebben we gekleurde knopjes gekocht. Ze kosten maar 1,- euro per 6 stuks. We hebben verschillende kleuren gekozen maar ze zitten wel per 6 van dezelfde kleur verpakt maar dan nog is het heel goedkoop.
Niet heel goedkoop, maar wel leuk Kidzsupplies | Deurknoppen & kastknopjes | Webwinkel voor baby- en kinderkamer decoratie | Pagina 4
Ik wou nog schrijven je kunt ze heel makkelijk zelf maken. Er stond op de website van ouders van nu een zelfmaakidee voor kapstokhaakjes maar daar kun je natuurlijk ook kastknopjes van maken