Hai dames, Ik heb even een vraag. Wie van jullie heeft van Koeka de Cowboybag Luiertas en past alles er makkelijk in?
Ik weet het niet maar ik vind hem zooooooo gaaf!!! "helaas" heb ik nog een dure luiertas (die bij de kinderwagen past) nog van mijn eerste zwangerschap... anders had ik het wel geweten. hihi
Ja, ik zag op een site dat je 15% korting krijgt over de tas. Ik vind dee ook super!! Ben ook wel benieuwd of alles er in past wat ik er in wil hebben. Welke tas heb jij nu dan?
de passende tas van de Mima Flair kinderwagen in Camel. De kinderwagen is camel dus je had maar weinig tassen die erbij passen al had ik nu toch echt gekozen voor de Koeka hoor die hadden ze 2 jaar geleden nog niet
Ik heb m. Er past heel veel in. Ook veel vakjes. Alleen het verschoonmatje is bet te groot om netjes in het vak te passen. Ook vind ik 'm erg dik, dus die laat ik er altijd uit. ik verschoon mn zoontje gewoon op een hydrofielluier buitenshuis. Verder istie echt top!! Heel blij met mn aankoop.
Ik heb 'm ook en vindt 'm ideaal en groot genoeg. En heb een tweeling dus dan zou het bij 1 kindje echt ruim voldoende moeten zijn! En hij is zooo mooi <3 Ohja, enige nadeel vind ik dat ie redelijk zwaar is. Aan de kinderwagen heb je daar geen last van maar mocht je 'm later ook gewoon als tas willen gebruiken moet je daar wel rekening mee houden.