maxicosi op kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamamandy, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    hallo

ik ben zwanger van de 2de
    maar zou graag de maxicosi op kinderwagen willen
    weten jullie of dit op alle kinderwagens kan
    en met welke maxicosi s
    ???

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Welke kinder wagen hebje. en hetkan met de meeste maxicosi het ligt er aan of je er adapters voor kan kopen. die goedkoper van de baby dump kan niet altijd

3. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Wij kregen bij het kopen van de kinderwagen er extra adapters bij voor de maxi cosi. Ze passen dus niet automatisch op alle kinderwagens. Dit was bij ons een extraatje van de leverancier.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je moet weten welk merk maxi cosi je hebt en welk merk en model kinderwagen je hebt.

Elk merk kinderwagen heeft zijn eigen adapters voor een bepaald merk autostoel (maxi cosi)

Over het algemeen zijn die adapters er altijd nog wel los bij te krijgen. Mits je wagen niet ouder is dan een jaar of 5 a 6. dan wordt het moeilijker omdat het in die tijd nog niet echt gebruikelijk was.

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb een kinderwagen van 2005 (een quinny) en heb de babydump gemailt of ik via hun aan adapters kan komen, maar helaas was dit niet mogelijk...
    Heeft iemand enig idee waar ik ze dan vandaan kan halen?
    En passen alle maxicosi's hierop? (want ook de maxicosi is van 2005, al denk ik dat ik een nieuwe ga kopen, maar dat weet ik nog niet :) )

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik weet dat wij ze bij Baby Planet in Breda en Oud Gastel nog wel hebben geloof ik. Ik meen dat ze tussen de 5 a 20 euro zijn. Deze adapters zijn voor de maxi cosi en voor de reiswieg (Dreami)

Kun je nu de reiswieg ook niet op je frame klikken? Want als je reiswieg op het frame zit dan moett je maxi cosi er ook op passen. Althans volgens mij was dat ook zo bij de oudere modellen, maar kan het mis hebben.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    De Dreami past erop idd. Het is een Quinny Freestyle.
    Echter past mijn maxicosi hier niet op! Maar ik zie ook niet waar dit eventueel in zou moeten gaan??? Er zit niks op mijn maxicosi wat ik op die adapters kan schuiven?
    Als andere maxicosi's wel zouden passen, dan koop ik wel een nieuwe maxicosi. ;) Maar dit wil ik wel zeker weten...

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Quinny combi Freestyle 3XL Comfort zwart

Euro514,00
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif][FONT=arial, helvetica, sans-serif]Combi kinderwagen.[/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Pakket bestaat uit:[/FONT]
    Quinny Freestyle XL Comfort wandelwagen
    Quinny Freestyle Dreami XL reiswieg
    [/FONT][FONT=arial, helvetica, sans-serif]De Quinny Freestyle XL Comfort combi is een complete combi kinderwagen. De in kleur bijpassende Dreami kinderwagenbak is in één handeling te plaatsen.[/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Het soepel zwenkende voorwiel maakt sturen een makkie.[/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]De wandelwagen is instelbaar in ruststand.[/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Het als accessoire verkrijgbare Maxi Cosi Cabrio autostoeltje kan eenvoudig op de wagen worden bevestigd.[/FONT]

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]De wagen is gemakkelijk op te vouwen en de duwerhoogte is instelbaar.[/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]De wandelwagen wordt compleet geleverd met kap, bagagemand en adaptor om een Dreami of Maxi Cosi Cabrio te bevestigen.[/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]De reiswieg wordt compleet geleverd met kap, overtrekje, matrasje, muggennet, regenhoes en zeil.[/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Productkenmerken
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]360 graden volledig meesturend voorwiel dat kan worden vastgezet. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Gemakkelijk afneembare 12"/30,5 cm aluminium wielen met kogellagers, echte spaken en luchtbanden. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Afneembare zonnekap (2 delen) met 2 opbergvakjes, een verwijderbaar opbergvakje voor de mobiele telefoon en een handig doorkijkvenster met gaas. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Degelijke 'over-sized' vering op de achterwielen. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Handrem bedient trommelremmen op beide achterwielen. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Parkeerrem met voetpedaal blokkeert beide achterwielen. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]In hoogte verstelbare duwstang (5 posities) instelbaar tussen 84 cm en 107 cm. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Grote boodschappenmand. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Wandelwageninzet afneembaar en draaibaar. Het kindje kan dus met de rijrichting meekijken, maar ook naar-je-toe. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Verstelbare rugleuning (ook in liggende positie) en verstelbare voetensteun. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Verstelbare 5-punts harnasgordel. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Reflecterende strips op de bekleding en reflectors op het frame voor extra zichtbaarheid in het verkeer. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Geintegreerde transportvergrendeling. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Inclusief adapters voor de Quinny Dreami, Maxi Cosi Cabrio of Maxi Cosi Citi. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Afritsbare kunstlederen duwstanggrips. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Inclusief bel en pomp. [/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif][FONT=arial, helvetica, sans-serif]Complete combi, te gebruiken vanaf de geboorte.[/FONT]
    [FONT=arial, helvetica, sans-serif]Met de los verkrijgbare Maxi Cosi Cabrio wordt deze combi kinderwagen een perfect alles-in-een systeem.[/FONT][/FONT]
    [/FONT]

Even voor je gekopieerd van een site...het zou dus moeten kunnen! Kijk even na watvoor MC je hebt zou ik zeggen!

Als ik het lees moet het op dezelfde adapter als die van de Dreami kunnen!

Mail anders naar Quinny welke je zou moeten hebben!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    aan de zijkant van de maxi cosi zitten 2 rondjes waar je draagbeugel aan vast zit als het goed is. Aan de onder kant van die cirkels zit een opening en daar schuif je de adapters in.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hee super, bedankt!!!!!! :)
    Een nieuwe maxicosi moet dus zeker wel passen!
    Ik heb hier een oude maxicosi van 2005, een maxi cosi plus... die past er niet op. Maar dan wordt het denk ik gewoon een nieuwe maxicosi. ;) Bedankt!!!!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Meis ik wil je zo ie zo adviseren om een nieuw maxi cosi te kopen. want na zoveel jaar zijn ze niet meer veilig. om dat het plastic ouder wordt. en dus ook brozer.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja? Oh dat wist ik ook niet. :) Bedankt!
    Dan gaan we helemaal voor een nieuwe. ;)

Deel Deze Pagina