Ik heb 8 weken geleden een bestelling (babyslofjes) geplaatst bij Roosjes.eu. Ik heb ze nu nog niet ontvangen! Ik heb al 4 mailtjes moeten sturen en ze zeggen steeds dat ze het opsturen, maar er komt maar niets. Ik heb aangegeven dat ik of de slofjes einde van de week wil ontvangen of dat ik mijn geld terug wil, zoniet dan ga ik maandag aangifte doen. Zijn er meer mensen met problemen met deze leverancier? En hoe is het opgelost?
Het duurt idd altijd wel lang ja, maar ik heb ze meestal met een week of 4 in huis. Verder heb ik nooit problemen gehad met roosjes.eu.
Ík heb er nu denk ik 2 of 3x wat besteld. En de eerste 2x geen problemen gehad. Oke, het duurde wel wat lang maar dat stond er ook volgens mij omdat ze handgemaakt worden. De laatste keer was een ramp. Heb geloof ik wel een keer of 3 gemaild waar ze bleven en iedere keer zeiden ze dat het druk was en dat ze binnenkort kwamen. Heeft alles bij elkaar wel een week of 8 a 12 geduurd volgens mij. We waren al bang dat onze zoon ze niet meer aan zou kunnen. Nee, ik bestel er niet meer.
Ow, dat duurt echt een eeuwigheid ja. 1 x besteld, maar nooit weer! Ik heb ruim 2 maanden moeten wachten op de slofjes, tegen de tijd dat ze gearriveerd waren, pasten ze al niet meer bij Milan, dus nu liggen ze hier ergens ongebruikt.
Heb vandaag een mail gehad dat ze vandaag opgestuurd worden dus ben benieuwd. Maar goed dat is mij al 2 keer verteld dat ze opgestuurd worden. Anders ga ik maandag echt aangifte doen. Weet anders ook niet wat ik ermee moet doen. Moet onderhand smeken of ik mijn slofjes (waarvoor ik netjes 8 weken geleden heb betaald) mag hebben.
goed dat ik dit hoor, vind ze erg mooi e was van plan te bestellen als kerstkado. maar nu zie ik er dus wel vanaf!
Sh*t zeg, dat is echt belachelijk dat je zo lang moet wachten joh! Heb er hier al vaker over gelezen dat het zo lang duurde, geen reactie kwam op mailtjes e.d. Op de jonge gezinnenbeurs stonden ze, ze hadden echt hele leuke slofjes, maar t viel me op dat ze veel dna weer niet in een andere maat hadden, als je een prijs vroeg was allemaal beetje vaag.... ik dacht toen wel: lekker voorbereid...! Heb niks gekocht, wilde wel wat maar ja net weer niet de juiste maat. Ze zei je kunt het wel bestellen, maar gelukkig wist ik van hier dat dat geen succes is. Ik hoop dat iedereen die op zijn slofjes wacht ze snel krijgt, en ik denk dat je er dus beter niet kunt bestellen mocht je dat van plan zijn! groetjes, Sas