MaxiCosi past niet op adapters Mutsy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lady87, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Afgelopen zaterdag is onze kinderwagen geleverd, een Mutsy iGo Urban Nomad. We hebben hier adapters voor de MaxiCosi bijbesteld, de MaxiCosi had ik al. Tot mijn grote verbazing blijkt de MaxiCosi niet te passen op de adapters, mijn MaxiCosi heeft een soort tweepuntig inkliksysteem terwijl de adapters er ook heel anders uitzien.

De persoon van wie ik de MaxiCosi heb gekregen, heeft hem nieuw gekocht voor zijn dochtertje, die nu anderhalf is. Dus zo oud is de MaxiCosi nou ook weer niet.. ik snap het in ieder geval niet! Herkent iemand dit?

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Is de maxi cosi van het merk maxi cosi of van een ander merk? Dat lijkt mij de enige verklaring, als het merk maxi cosi is zou het gewoon moeten passen.

3. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Zijn de adapters wel de juiste? De meeste maxicosi's passen op een 2 puntsysteem, niet op een ander systeem.
    Anders even googelen op het soort maxicosi die je hebt (city, cabrio of anders) in combi met die adapters.

4. Frutsel04

Frutsel04 Actief lid

14 apr 2014
    220
    58
    28
    Ik denk dat het dan inderdaad zoiets is wat dorisn zegt.

Wij hebben hier ook de iGo Urban Noman en de Maxi Cosi Cabriofix.
    De adapters hebben een soort halfronde vorm aan de zijkant: Adapter Mutsy Igo tbv Maxi Cosi Citi/Cabriofix/Pebble | Mutsy Igo Urban Nomad + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
    En dit past gewoon.

Misschien moet je deze hebben? Adapter Mutsy Igo tbv Safe2Go | Mutsy Igo Urban Nomad + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump

Inderdaad ff uitzoeken wat voor merk het autostoeltje is.

5. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Ah, kijk, soms kom je met een beetje hulp een stuk verder, bedankt!

Het is een MaxiCosi cabriofix, dus ik vond het enorm raar dat het niet paste. Maar ik ben erachter; de adapters van degene van wie ik m heb, zaten er nog op. Dus geen wonder dat ie niet paste.. nu die er af zijn, past het perfect. En ik ben niet eens blond... Eerste kindje, over een jaar maak ik die fout niet nog eens, denk ik :D

6. Frutsel04

Frutsel04 Actief lid

14 apr 2014
    220
    58
    28
    Fijn dat je er achter bent wat het probleem nou was!
    En dan is dit nog maar het eerste waar je tegenaan loopt ;) Ik vraag al 3 maanden om een baby-handleiding :D

7. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Ohjee, dat belooft nog wat, haha!

8. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik zie dat jullie het ondertussen al gevonden hebben :) Bij ons paste het ook niet doordat er nog een set adapters in de maxi cosi geklikt waren blijkbaar hihi. Die eruit gehaald en toen paste de maxi cosi wel op het onderstel van onze kinderwagen.

Deel Deze Pagina