Heb net op de Maxicosi pagina gekeken en idd, er zijn meerdere Priori's. En naar mijn weten is degene met Isofix goed uit de test gekomen, omdat deze door dit systeem veiliger is. Vandaar dat die andere goedkoper zijn.... Weer wat geleerd vandaag
De Isofix stoelen zijn het veiligst van allemaal. Want je stoel zit van aan het chassis van je auto, vaster kan niet
Dames, bedankt voor jullie reacties! Ben er nog niet helemaal uit, neem m´n dochtertje gewoon even mee naar een babyzaak en probeer ze daar gewoon uit. Groetjes!
Wij hebben ook de priori, vond het prijsverschil vooral errug groot.. Succes met je keuze! Groetjes, Happymam
Ja daar ging ik ook bijna door twijfelen. Ik dacht opeens: Had ik nu de Priori maar gekocht ipv de tobi! Toen ik voor iets anders in de winkel moest zijn vroeg ik het even na en het ging inderdaad alleen om de Priorifix (met isofix dus) die beter uit de test kwam. De gewone Priori SPS en XP kwamen beduidend slechter uit de test dan de Tobi en zijn verder ook niet gepubliceerd.