Hallo, wij zijn opzoek naar een babyfoon met camera (het liefst ook met infarood). Wij weten echt helemaal niks van babyfoons af, dus de meeste merken zeggen ons ook niet. Op internet kan je over sommige wel recenties lezen, maar vaak schrijven mensen alleen recenties als ze iets te klagen hebben, waardoor er overal wel iets negatiefs staat. Nu is mijn vraag of er iemand een babyfoon met camera heeft, en wat vind je van jouw babyfoon, wat zijn de grote voordelen, en heeft het ook nadelen? En dan bedoel ik specefiek kwa merk en type, dus niet wat het voordeel is van een babyfoon mét camera . Ik hoop dat jullie ons een beetje kunnen helpen. Want in de winkel smeren ze altijd de duurste aan, terwijl de duurste niet altijd de meest goede hoeft te zijn. Alvast heel erg bedankt.
Ik heb er eentje van Elro en die bevalt goed. We gebruiken hem nu bij de tweede. Kost zo'n 90-100 Euro bij de bouwmarkten. Voordelen: - DECT - Infrarood voor de nacht - Duidelijk geluid en geen geluid wat steeds aan en uit springt met een hoop gezoem enzo. - We hebben hem al een aantal keer laten vallen en hij doet het nog steeds goed. Nadelen: - In ons vorige huis was het even zoeken naar de juiste plek om het cameraatje te zetten, want het stoorde op sommige plekken en dan kwam er een streep door het beeld en een ruis. Bleek dat hij het goed deed als we hem op ooghoogte in de buffetkast zetten. - Beeldscherm niet erg groot (maar ach, ik werp er alleen een blik op om te kijken hoe hij er bij ligt en of hij nog slaapt of wakker aan het worden is).
De vrouw van een collega is een paar maanden geleden bevallen. Mijn collega was op zoek naar een babyfoon met camera en heeft daarvoor behoorlijk wat spitwerk verricht. Hij is uiteindelijk uitgekomen op de Luvion babyfoon en is erg te spreken erover. Ik heb nu ook deze besteld, hij wordt over 2 weken geleverd. Ik heb er zelf dus geen ervaring mee maar ik vaar blind op de ervaring mijn collega
Dankjewel voor jullie reacties!! Mochten er nog mensen met ervaringen zijn, dan horen wij ze graag!!!
Hier ook de luvion en het is een wereldding! Het is ff passen en meten waar je het ding neer kan zetten, want op sommige plekken stoort ie inderdaad, maar als ie op de goede plek staat hoor je helemaal niks en het geluid is echt heel zuiver en helder, het beeld ook. Ook als het donker is, het infraroodgedeelte zeg maar is echt super...! Het cameratje kun je ergens op zetten, op een kast of wat dan ook, maar hij heeft ook een statief"aansluiting". Bij ons staat ie op een statief en dan bij zn hoofdeinde omdat ie op de kast wel erg ver weg stond zeg maar. Ik vind het echt een reuze voordeel dat je alles kunt zien wat ze uitspoken. Als ik m zonder camera had gehad moest ik echt 30x per nacht naar m toe. Hij is namelijk echt heeeel onrustig en gaat zn hele bed door, dan zie ik op het schermpje dat ie nog goed ligt en hoef ik er niet heen, als ie tegen de spijlen ligt moet ik m weer goedleggen. Als ik dat niet had kunnen zien moest ik dus tig keer gaan kijken. Ideaal dus! Ook heeft ie reflux en stonden we doodsangsten uit in het begin, had ik ook bij ieder kuchje (wat ze dus erg vaak doen in dr slaap) mn bed uitgesprongen. Hij is ook makkelijk mee te nemen en heeft een supergoed bereik.
Hoi Hier ook een luvion hiervoor hadden we een trust maar de luvion is echt stukken beter.Wat ik ook geweldig vind is dat de monitor draadloos kan bij de luvion echt een uitkomst als je buiten zit of in mijn geval even 2 etages lager zit zelfs dan heb ik nog ontvangst dat was met die trust wel anders. Hij is wel duur maar maar voor mij meer dan waard.
Bedankt voor de reacties. Zo te horen vinden jullie de Luvion geweldig, ik denk dat ik op jullie ervaringen af ga, en deze ga kiezen. Nogmaals heel erg bedankt!