Muziek mobiel Fisher Price Nature Bearries

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by Molly, Feb 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Molly

Molly Fanatiek lid

Dec 4, 2005
    1,456
    0
    0
    Wij hadden deze zelf gekocht (november 2006 à € 63,15) en hij is echt supermooi met lieve beertjes en licht en natuurlijk muziek. Zelfs een afstandbediening.Nu kregen we pas geleden een andere. Een gegeven paard in de bek kijken, dat kan niet en 2 mobile op de box is ook wat overdreven. Vandaar een 95% nieuwe mobile.

(Verander de baby's kamer in een mooie natuurlijke omgeving! Een dansend lichtpatroon van vlinders kan worden geprojecteerd op het plafond, een een nachtlichtje geeft een zachte gloei en verdwijnt langzaam. Vijf rustgevende slaapmelodietjes en zachte natuurgeluiden, terwijl lieve vlinderbeertjes zachtjes ronddraaien. Je kan kiezen uit 4 lichtstanden: projectie op het plafond, nachtlicht, allebei tegelijk, of allebei uit. De astandbediening zorgt ervoor dat je de mobiel weer kan starten zonder de baby te storen. Wanneer de baby ouder wordt, kun je de beertjes eraf halen en boven de box hangen of bij de commode zodat je kleintje er jaren van kan genieten.

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hoi k vind m wel mooi waar woon je en wil je er voor hebben

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    mag ik vragen wat je er voor wilt hebben, ben er naar op zoek, maar vind ze ontzettend duur helaas...

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ja ik heb ook interesse! Ik ben helemaal verliefd op de nature bearries lijn van Fischer Price!

Helaas, wie het eerst komt, die het eerst maalt dus pb maar als je hem niet aan marline of mandy hebt kunnen verkopen.

Liefs
    Manuela

5. Molly

Molly Fanatiek lid

Dec 4, 2005
    1,456
    0
    0
    Lieve meiden,

5 minuten na het plaatsen van mijn mobiel kreeg ik een pb van een december mama die m graag wil kopen van me. Hij is dus al verkocht!

Groetjes Molly

6. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ok, ik doe hem dan op slot!

Share This Page