Hoi meiden, kan ik iemand blij maken met 4 paar schoentjes voor jongens, maat 24. Ze zijn erg kort gedragen, mijn ukkie kreeg een groeispurt en zit alweer in maat 25. Het is tweemaal merk trackstyle en tweemaal schoesme. iemand interesse? Groetjes, Josie
Hoi, Moet je ze alle 4 afnemen of kan t ook per paar/ Oja en wat wil je er voor hebben? ook niet geheel onbelangrijk haha
Hoi, Kan ook per paar hoor, maar de verzendkosten zijn 6,75 dus 4 paar tegelijk is natuurlijk voordeliger. Ik heb geen vaste prijs in mijn hoofd, vind het gewoon zonde als ze niet meer worden gebruikt. Wat kun je ervoor missen? Groetjes, Josie
Hoi, Die onderste 2 paar dat zijn toch de shoesme? daarvan weet ik nl dat ze mn zoontje lekker zitten mmm prijs daar ben ik nooit zo goed in is er maar echt erg kort op gelopen?
miss 15e of iets van 17,50 ? Ik roep maar wat hoor jij kan zelf t best bepalen (staat van de schoentjes)
Hoi, klopt, de onderste zijn van shoesme. Er is ongeveer 3 maanden opgelopen en dan afwisselend met meerdere schoentjes. Bedoel je 17,50 per paar? groetjes