Hi Ik heb een vraagje. 10 April is een concert van iemand en ik wil heel graag daar naar toe. Het probleem is dat ik dan 20 weken zwanger ben en mij af vraagt of dit wel kan. Je kan daar gewoon zitten dus de risico dat ik geplet word is heel klein. Wat vinden jullie hiervan?
Ik zou zeggen doen...tenzij je last heb van bi en dergelijke..kun je eigenlijk pas tegen die tijd bekijken! Maar als je je dan goed voelt waarom niet! Groetjes!
doen! Wij zijn ook nog met 21 weken naar een concert geweest. Kon idd ook zitten! Nou t was geen enkel probleem. De kleine bewoog wat drukker, dus ik was wat geneigd om mn armen om mn buik heen te slaan. Maar verder lekker genieten hoor! (ik was trouwens naar een metalconcert, dus best veel herrie)
Ik ben vorig jaar, toen ik 4,5 maand zwanger was naar bon jovi geweest. Pffff. Ik liep met bi en was blij dat het voorbij was. We stonden midden op het veld en ik ben regelmatig op mijn vuilniszakje gaan zitten. Maar als je daar kunt zitten, zou ik het zeker doen. Veel plezier.
Ik ben blij dat dat dus geen probleem is want ik ben van plan omdeze zomer naar een metal meeting te gaan Ben gister trouwens ook naar een rockband gegaan maar van de trilling van de muziek en het lange staan werd ik wel heel misselijk Dat ik als ik naar de metal meeting ga hopelijk over
Ik ben met twintig weken naar amstel live geweest. we hadden zitplaatsen dus dat ging prima, alleen aan het begin kwam normaal met allemaal motoren op, die trilde wel even in mijn buik, maar verder geen last ervan gehad... dus gewoon gaan als je je lekker voelt.
Ik heb een concert van LIVE in HMH laten schieten vorig jaar(en ben echt megafan). Ze raadden het me af vanwege de beats. het kan zijn dat je kind wat gaat tollen en protesteren van die zware geluiden. Misschien gewoon proberen en desnoods eerder weggaan als het niet goed voelt? Femke
ik ga ook nog met 22 weken, moet zeggen dat ik er niet eens over nadenk. als ik me op de dag niet goed voel kan ik altijd nog thuis blijven. gewoon lekker doen hoor.
Je moet gewoon kijken hoe je je voelt maar met 20 weken moet zeker nog wel te doen zijn als je ook nog kunt zitten. Ben zelf 2 weken geleden ook nog naar concertje geweest en dat ging ook goed.
Ik zou zeker gaan als ik jou was,ik voelde me in de weken van 20 t/m 30 helemaal super en ben overal naar toe geweest ben echt megefan! Ik heb zelfs afgelopen 26 jan. nog een concert bij gewoond en dat terwijl ik toen 36 weken zwanger was! Ben mn hele zwangerschap naar zeker 12 concerten geweest! Dus gewoon doen! Veel plezier!
Ik heb vorige week zaterdag een bedrijfsfeest gehad van mijn man z'n werk en daar traden Sugar Lee Hooper, een band en René Froger op. Al met al veel herrie en beats. Ik was toen 33,5 week zwanger. Helaas waren er alleen geen zitplaatsen, dus dat staan brak me uiteindelijk wel op, maar verder ging het prima. Beebje was wel lekker actief. Jij kan zitten, dus ik zou zeggen, gewoon gaan hoor...
Hoi Miss X, Ben blij dat jij deze vraagt gesteld hebt. Op 23 maart zal Chakira hier optreden. Mijn vriendin en ik willen heel graag heen. Om mijzelf maak ik me niet zo veel zorgen, ik ben dan ruim 13 weken zwanger. Maar mijn vriendin is dan bijna 30 weken zwanger. Daarnaast wil mijn vriendin wel op het veld staan, nee tuurlijk geen zitplaatsen dan kan je toch niet mee dansen. Ik maakte al een grapje of ze dat dan nog wel kan. hihi. Ze moest er zelf erg om lachen. Maar is dat niet erg voor de baby dan? Al die herrie? We gaan in ieder geval wel aan de kant staan, tegen de hekken, dat hebben we ook bij het Robbie Williams concert gedaan, dus hoeven niet bang te zijn dat ze we omver gelopen worden. Wat vinden jullie hiervan?