Leuke manier van geld geven op een bruiloft.

Discussie in 'De lounge' gestart door charan, 1 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    Mijn zwager en schoonzus gaan trouwen.
    Nu willen ze graag geld en zoek ik dus een aparte manier om het te geven.
    Ze kunnen wel tegen een grapje dus kom maar op met de ideetjes.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wij kregen van alle collega's van mij een ballon. En iedereen had in zijn ballon geld gedaan. En op de tafel met cadeautjes hadden ze een standaard neergezet voor alle ballonnen. En ballonnen kan je zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk:D

Veel plezier!

3. dekilene

dekilene Niet meer actief

Een vlinder vouwen met brief geld heb ik weleens gezien.
    Hart is nog leuker

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Toen wij trouwden, waren wij heel verrast met een huiskamer vol geld! Iedereen had briefjes van 5 euro aan mijn vader gegeven en dit had hij aan touwen door de kamer gehangen.....

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wij kregen een wit brood waar allemaal guldens in meegebakken waren, voor de wittebroodsweken.

6. Lady7

Lady7 Niet meer actief

hier iemand die t in een struisvogel ei had gedaan... hahaha

7. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    hier hadden ze een geldboom gegeven ( die boom heeft een griekse naam wat in het NL geldboom betekent) en daarin hing het geld, het zag er erg leuk uit!

8. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik haal bij de action van die juttezakjes met een beertje of hartje erop voor geld in te doen voor de bruiloft van mijn nicht hadden we geld in een fles gestopt met confettie erin

9. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Vrienden van ons zijn een week geleden getrouwd. Omdat ze een kindje verwachten hebben we een luiertaart gemaakt en t (papier) geld in de luiers gerold.

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Niet grappig ofzo maar ik vind het zelf erg leuk om een cadeau doosje te geven en er 'wensen voor jullie' op te zetten. En dan er in stoppen wat je wil. Ik had zaadjes van klavertjes4, hartjes soepjes, geld en nog meer.

11. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    In een peper en zoutstelletje?

12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Vrienden van ons hebben een postzak met kleingeld gekregen, hij werkt op de postafdeling.
    Een enorme berg lege petflessen is ook grappig.
    Bij een collega hebben we peper en zout stelletjes geregeld, ze kregen er rond de 100.
    Bij een andere collega een enorme doos ingepakt met daarin steeds kleiner doos, in het kleinste doos zat uiteindelijk het geld. Let op ze moesten ruim 15 dozen uitpakken

13. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik was zelf crea bea geweest voor de bruiloft van n vriendin van mij.
    Ik had van papier mache hartjes gemaakt, die hol waren van binnen. En daar het geld in gestopt, en hartje dicht gemaakt. Die hartjes in een boom gehangen. Ik had er 7 gemaakt omdat dat namelijk van alle vrienden was,en iedereen had dan een eigen hartje waar dan een persoonlijke boodschap in zat en geld.
    Hartjes hadden we in hun huis op bed gelegd.

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wij hebben gisteren ook een geldboom gegeven. Hartjes gevouwen van allemaal 10 euro biljetten (vanwege de kleur) en deze met knijpertjes en lintjes vastgemaakt aan het boompje. Zag er super leuk uit!

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Vandaag toevallig voor mijn broer een schoonzus dit gemaakt. Zij gaan vrijdag trouwen en wilden graag geld. Geld zo geven hou ik niet zo van dus vandaar op deze manier. Bekijk bijlage 328646
    Ik hoop dat het een beetje te zien is maar das een roos gevouwen van 10tjes.

Voor een vriendin van mij die ook graag geld wou hebben heb ik van 10tjes hartjes gevouwen en die in een kaart geplakt

16. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik heb ooit een geldtaart gemaakt, zag er superleuk uit al was ie superzwaar. Verder hebben we ooit statieflessen gegeven ipv geld, deze aan een touw vastgemaakt waardoor ze een enorme slinger van lege flessen kregen :)

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wij hebben voor een collega allemaal blikken verzameld waar nog eten in zat zoals bruine bonen witte bonen sperziebonen die hebben we opengemaakt en daar zakjes met geld ingestopt en weer dicht laten maken bij de snoepwinkel...

18. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Wij hebben toen we ceremonie meester waren iedereen prachtige pakjes laten maken. Grote ingepakte dozen met daarin een envelop. Beetje zwaar maken met zand, en ze denken een 2de uitzet te krijgen ;).. Mooie creaties kwamen mensen mee aanzetten!

19. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    jeetje wat zijn jullie allemaal crea.

Geld vouwen lijkt mij best lastig of zijn daar voorbeelden van te vinden.

In ieder geval bedankt voor de tips

Deel Deze Pagina