Hallo allemaal! Al een tijdje hebben we een naam in ons hoofd die we heel mooi vinden. We hoorden hem vorig jaar via via, moesten er even aan wennen maar vinden hem nu helemaal super: Imee. Voor een meisje uiteraard. We zijn heel pril in verwachting en hebben dus nog even de tijd, maar misschien willen jullie met ons mee denken? We willen ons kindje namelijk graag twee namen meegeven. Dus Imee met nog een andere naam er achter of er voor. Maar DE combinatie heb ik nog niet gevonden! We houden van vlotte nederlandse namen die je niet al te vaak hoort. Ik ben benieuwd!
Meisje Ivy evy Isis Jade Elin Fay Fiene Indy Mare Lana komt dit in de richting ?? Voor een Jongen.. Just Finn Ryan Roan Niek Cas Kai
Nog nooit van gehoord en moet sterk aan Aimee denken. En daar past een Franse naam het leukst bij. Maar je zegt dat jullie een hollandse naam willen? Imee Mette Imee Merel Imee Myrthe Imee Marthe Imee Maartje Imee Manon????? Maar zelf vind ik Imee Isabelle Imee Margot Imee Esmeralda Imee Louise Imee Charlotte Imee Annabelle Imee Antoinette leuker....
Bedankt voor jullie reacties! Er zitten een aantal namen bij die ik wel mooi vind, maar of hubje vind ze niks, of ze combineren toch niet helemaal met Imee... Bijvoorbeeld Indy vind ik mooi, en Jade. Maar Imee Jade of Imee Indy vind ik het toch niet helemaal... Wat vinden jullie van Mischa Imee? of Imee Naomi? Wat vinden jullie uberhaupt van Imee? Het is niet een naam die je vaak hoort natuurlijk, maar ik vind m wel heel zacht en lief klinken...
Mischa is van oorsprong een jongensnaam Ik wen maar niet aan dat het ook voor een meisje kan. Imee Sascha of Imee Ilja dan...
Imee Karlijn Imee Suzanne Imee Sophie Imee Yelena Imee Lenthe Imee Jolijn Imee Louise Imee Joline Imee Daniek Imee Luna Imee Lucia Imee Julia Moeilijk! Ik vind Imee trouwens wel een leuke en bijzondere naam.
Ik moet zeggen dat de langere combi's inderdaad toch wel leuk zijn! Het bekt wat lekkerder zeg maar Namen uit jullie lijstjes die ik tot nu toe wel leuk vind: Imee Lente Imee Louise Imee Charlotte Imee Annabelle Al vind ik de laatste drie namen op zich zelf staand dus helemaal niks... Wel leuk om te horen maar niet voor mezelf. En Lente vind ik helemaal leuk, maar dat is misschien wel raar bij een herfstkindje. Pfff het is wat he! Hihi, wat dat betreft hoop ik soms dat we gewoon een jongetje krijgen, daarvoor vind ik de namen veel makkelijker! En als ik de volgorde nou omdraai? Dus eerst een andere naam en dan de roepnaam er achteraan? Bv. Louise Imee/Mischa Imee/Lente Imee etc. Kan dat of is dat raar?