Ze is al erg lang niet meer op het forum geweest, de laatste keer was 28 januari. Ze had de moed weer om na de geboorte van hun helaas overleden zoontje Neil terug op het forum te komen. Ik hoop dat alles (naar omstandigheden) goed gaat met haar.
Er zijn wel meer vrouwtjes nooit meer online geweest, sommige zelfs van vorig jaar zomer, vraag me ook wel eens af, waarom je dan ineens nooit meer op z'n site komt, maar goed. Zelf persoonlijk zou ik die mensen eraf halen, zo hou je het ook een beetje schoon...Maar ja ben geen moderator, heb het er wel eens met hun over gehad.
ik kan me wel voorstellen dat als er iets is gebeurd in de zwangerschap of met je kindje dat je dan niet zoveel zin meer hebt om hier te komen waar het natuurlijk wemelt van zwangere vrouwen en baby's...
Heb haar wel nog es gesproken op msn... maar denk dat je als je zoiets meemaakt het nt kan onderschatten ! Denk dat het een heuse inpact heeft op je leven ... Ze zijn een sterk koppel samen volgens mij... en er is niets belangrijker dan dat om het verlies van je kindje te verwerken !
Ik vind dit in een topic over Door nogal ongepast. Alsof Door 'een vrouwtje' is dat zomaar niet meer online komt. Maar goed, ieder z'n mening. Ik hoop dat het, zoals TS zegt, naar omstandigheden, goed gaat met Door.
Ik denk idd dat Mensi niet beseft wie Door is en wat het verhaal van Door is. Anders vind ik de reactie erg ongepast! Ik weet helaas ook niet hoe het met Door is.
Ik zit op een ander forum (niet over zwangerschap) en daar zit Door ook op. Ook daar is al sinds eind januari niet meer online geweest, terwijl ze van te voren heel actief was. T laatste nieuws was dat ze overtijd was, geloof ik...
Hey meiden, Ik spreek Door zo nu en dan, het gaat wel met haar, al heeft ze het wel ontzettend moeilijk, en daardoor trekt ze zich met tijden behoorlijk terug.. ze verwerkt het gewoon graag in haar eigen wereldje, wat natuurlijk enorm begrijpbaar is! En dat ze overtijd was, was helaas vals alarm..daarom heeft ze het ook wat moeilijker denk ik... Ze is iig een hele sterke vrouw en ze komt er wel, dat heeft gewoon ontzettend veel tijd nodig! Hoop dat jullie een beetje gerustgesteld zijn! liefs Pjetje
dan breien we er hier mee maar een eind aan ik wens haar al het goede samen met haar man en hopelijk vindt ze de kracht weer omin de toekomst op het forum te verschijnen en Mensi bedoeld het niet ongepast en ze weet vast wel wat Door is overkomen wel heeft ze gelijk dat er veel accounts aangemaakt worden en na verloop niets meer mee gedaan wordt maar in Door haar situatie is het heel begrijpelijk dat ze het forum even niet meer ziet zitten
Dank je Pjetje, ik dacht de laatste tijd veel aan haar en hoorde maar niks. Ik verwachtte al dat ze het nog steeds erg moeilijk heeft, heel begrijpelijk als je zoiets meemaakt. Ik hoop dat er gauw gelukkigere tijden voor Door en haar man komen. Dikke knuff voor haar! PS Deze topic mag gesloten worden.
Pjetje: Thx voor de bericht over Door. Als je haar nog spreekt, doe haar de groetjes van ons allemaal. Wij denken nog veel aan haar.