ze laat zich waarschijnlijk morgen inleiden. omdat ze graag een paaskindje wil is het niet belachelijk! Typisch een geval van macht en geld. Wij gewone nederlanders kunnen toch ook niet een geboorte dag regelen zou mooi wezen.
Ja heb er wel eens aan gedacht, ze wist met week 5 al op welke dag ze zou gaan bevallen en ons maar laten wachten en misschien met 42 weken eens strippen als het niet op gang komt. Nou ja, ik moet gewoon wachten tot mijn kleine meid wél klaar is om te komen. Gelukkig heeft mijn kind wél die keus, als prins(esje) mag je niet eens zelf bepalen wanneer je klaar bent om te komen. Net als de rest van je leven waarschijnlijk gedicteerd zal worden.
Denk dat het volgend weekend wordt. Maxima wil lekker pasen vieren met haar kindjes dus wacht een weekje.
Ja kreeg ik vandaag ook te horen dat vrouwen van het koningshuis niet op de natuurlijke manier bevallen.
Zal mij ook niets verbazen als het zondag de 15e wordt. In ieder geval een zondag, mits ze niet eerder uit zichzelf begint. En een paaskindje......pasen valt ieder jaar weer anders dus lijkt me niet speciaal een paakindje dan. Kwebbel
Ik denk idd ook weer een meisje. Ik heb ergens gelezen (nee geen roddelblad) dat idd mensen van het koningshuis via de KS bevallen, maar dat Maxima dat absoluut niet wilde.. ze wilde net als de "gewone" vrouwen natuurlijk bevallen. Ook zonder inleiden als dat niet nodig zou zijn! Dit heb ik al ergens gelezen VOOR de geboorte van Amalia!
van de week was op de radio dat je een naam moest bedenken voor het "prinsje". dus ik dacht toen dat ze al bevallen was...... bleek het een 1 april grap te zijn maar ik ga toch voor een jongen
Volgens mij wel hoor toch? Ze is van de 2 meiden toch ook 'natuurlijk' bevallen? Ik denk een meid weer, dus ga maar eens speculeren over een A-naam