de link die je in je internet balk intypt kun je hier ook plaatsen gewoon www. en dat de rest erachter
ja, daar komt de link vandaan. Staan idd belachelijke reacties op. Ikzelf ben geen fan van het koningshuis, maar om nou zulke dingen te zeggen.....dat hoeft van mij ook weer niet.
Jeetje wat een woorden over een kind zeg, echt belachelijk gewoon!!! Laat die mensen lekker der gang gaan of ze nou een derde, een vierde, een vijfde kind willen, wat interesseert mij dat nou!!! En dan ook gaan zeiken over de belasting, echt heel triest hoor!!! Bedankt nog voor het plaatsen van de link!
Waarom brrr? Het is gewoon een echtpaar die van elkaar houdt. Jij vindt het waarschijnlijk ook lekker dus waarom zij niet. Ze blijven mensen van vlees en bloed.
Ik kan er niks aan doen hoor zal wel aan mij liggen Maar ze denken er allemaal zo makkelijk over. En dan bedoel ik het koninklijk huis. Drie kids straks hartstikke leuk voor ze, maar opvoeden doen ze dat zelf? Nee volgens mij niet, daar is een kindermeisje goed voor. En ja als de pers er bovenopzit dan leuk lief een aardig doen. Mooi weer spelen noem ik dat. Kan er niks aan doen, maar ik geloof niet dat maxima of alexander er vaak 's nachts zelf uitgaan om de fles te geven en een poepbroek te verschonen. En de reden dat ze dat niet doen, komt echt niet door hun drukke werkschema. Wat dat aangaat kan ik me wel wat van die reacties indenken. Maar goed dat is mijn mening. En verder doen ze maar, zolang ik er geen last van heb ( tja en anders ook, daar ik er toch weinig aan kan veranderen )
Jongens waar maakt iedereen zich zo druk over. Moet je eens kijken hoe groot de felicitaties zijn als iemand hier meld dat ze zwanger is van nummer 3 of 4. Maar nu gaat het om het koningshuis en dan denken ze er ineens gemakkelijk over. Hoe weet je nou dat iemand er wel of niet zelf 's nachts uitgaat om zijn 2de of 3de kindje te troosten. Ik snap die reakties echt niet hoor. Laat iedereen ook de kroonprins lekker doen wat ze willen. Als het waar is dat ze zwanger is..... GEFELICITEERD en geniet er volop van!!!!!!!!!!!
ik hou mijn verder wijzelijk stil, dat is het beste in dit geval denk ik. anders gaan de gemoederen geheid hoog oplopen. Verder is dit mijn mening, en die mag ik ook wel eens geven vind ik zo, daar ik meestal afzijdig hou van zulke discussies.