maxima waarschijnlijk zwanger

Discussie in 'De lounge' gestart door san78, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou van WAT ik zie op het nieuws over het gezinnetje.. vind ik dat ze het heel goed doen.

ik vind het twee schattige kinderen.. en beatrix heeft er ook 3, dus waarom maxima niet, en ik begrijp heel goed, dat ze misschien ook nog een zoontje willen... dus wie weet..

in iedergeval voor hun, mocht het zo wezen... Heeel erg gefeliciteerd.. :D

2. Nathalie76

4 apr 2006
    51
    0
    0
    hoi,

ik kan heel goed begrijpen dat ze snel op elkaar de kinderen willen plannen....ze zijn tenslotte ook de jongste niet meer....

ik ben inmiddels zwanger van nummer 5 en net als willem en maxima heb ik daarvoor gekozen.

ovr hetgeen wel of niet zelf opvoeden,ik denk dat ze allebei zoveel mogenlijk bij de meisjes willen zijn maar omdat ze nu eenmaal verplichtingen hebben als prins en prinses zijnde komen zij dus niet onder een kindermeisje uit.ik geloof nooit dat ze in al die jaren dat de kinderen er nu zijn nog nooit de luier verschoond hebben.
    en dan............zij hebben een kindermeisje,hoeveel stellen plaatsen hun kind niet 5 dagen in de week op een kdv van smorgens 8 tot s'avonds 18.00 uur :(: :(:
    wat is het verschil dan??
    alleen dat het kindermeisje misschien 24 uur in huis is wat ik niet geloof..........misschien als ze op reis zijn ja maar niet als ze zelf thuis zijn.......

nou ja ik wens ze in ieder geval heel veel plezier met hun grotere gezin....

3. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Nathalie, dit ben ik nou eens helemaal met je eens.

Dit heb ik zelf ook proberen te zeggen een paar blz terug, maar dat kwam minder fijn over dan hoe jij het nu verwoord.

Heel veel plezier met je 5de zws.

4. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik zie trouwens om mij heen dat er steeds meer mensen voor de derde gaan. een tijd geleden hadden heel wat minder mensen een kinderwens, bleven ze gewoon samen. en toen kregen weer veel meer mensen kinderenn. zoals veel mensen als je getrouwd bent vragen en kindjes?? en na de eerste vragen en komt de tweede???? daarna weten ze niet meer wat te vragen want het bleef vaak bij twee. maar juist nu zie ik veel vrouwen die voor de derde gaan. leuk hoor. geniet er allemaal van, van de grote gezinnen en op naar nog een prinsje of prinsesje!

Deel Deze Pagina