http://www.nu.nl/news/832222/23/%27Bin_ ... eo%29.html Las het net op nu.nl nu de rest van de bin ladens nog.....
Ja idd, maar kan wel zeggen... MIJN mannetje heeft er al verschillende opgeruimd (indirect misschien maar heeft er zeker aan meegeholpen) Nu maar afwachten of hij inderdaad ook daadwerkelijk overleden is! Want dat vind ik ook altijd maar een groot vraagteken! xXx
Ja juist zoiets heb ik dus ook... Er word zoveel verteld... en komt hem wel makkelijk uit als ie voor dood gezien word denk ik zo...
Nou dat lijk wil ik best bekijken hoor (ben het gewend lijken te zien... heb bij een begrafenisonderneming gewerkt dus...) en zou hem dan het liefste nog een trap nageven als ie het daadwerkelijk is... door dit soort hufters zit mijn man daar...
zouden ze voor hem ook een pagina openen bij condoleance.nl? hahaha nee hoor grapje!! Ik hoop dat het waar is, maar heb zo m;n twijfels...
die is echt nog wel in de land der levenden hoor.... dit is enkel, op het moment om de boel even te sussen of weet ik veel wat...en amerika zelf zal ook niet gauw bekennen (als het waar zou zijn) dat bl dood zou zijn... het moment dat zijn lichaam door diverse verschillende professionelische instanties zou zijn erkend is het een ander verhaal, maar nee ik geloof er echt niet in dat ie de pijp uit zou zijn...(jammer genoeg)
Inderdaad, ik hou eens slag om de arm. Het jammere is dat er daar vele machtige andere leiders zullen zijn die Bin Laden met liefde opvolgen, dus er zal niets veranderen, jammer genoeg.
Zolang er mensen zijn op deze wereld, zullen er ZO'N mensen zijn helaas. En zolang er geloof is al helemaal. Kijk eens waar de meeste oorlogen of aanslagen over gaan. Geloof, geld of land. dat was vroeger al en nu nog. En het ergste is. We geloven uiteindelijk in hetzelfde. vind ik. Dat er "iets" is wat ons verder helpt. Of het nu God is of Allah of wat dan ook. Mijn mening is leef en laat leven. En heb respect voor elkander!
nou hopen dat t zo is. want er is wel vaker gezegd dat hij overleden is. gek he dat we gewoon hopen dat er iemand overlijd. maar jah deze man (en meerder van hun ) verdienen t leven niet. ps: deden ze dat maar respect hebben voor een ander, lekker in hun eigen waarde laten. psss::: HE IK ZIE MIJN BANNER NIET MEER
Nou, ik ben er ook sceptisch over. Het zou hem inderdaad wel heel goed uitkomen als ie dood was! Let him burn in hell!
Het is te hopen dat ie dood is, alleen ik heb weinig hoop dat de situatie zich gaat verbeteren. bin Laden heeft natuurlijk veel volgelingen die gedreven zijn om zijn"werk' voort te zetten. We leven in een enge wereld! Hij is niet de enige gestoorde gek!