Maximaal 125- 150 euro per week boodschappen motivatie groepje!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Prettykitty, 18 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ja had ik ook altijd hoor als ik naar Action ging.

    Sowieso afwasborstels, vuilniszakken, dweiltjes, schuursponsjes, keukenrol, wc papier en enveloppe en tape, waxinelichtjes (Dit zijn de wel nuttige dingen haha)


    Maar ook bijv het 100ste plaid, kussenhoesjes, prulletjes, snoep, speelgoed voor mijn zoontje. (Hij komt er al in om)
     
  2. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    Dat heb ik met de kruidvat.

    Ze hebben mijn koelkast tegen de deurpost laten stuiteren o_O
     
  3. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    Speelgoed kocht ik er ook maar de laatste tijd zie ik alleen nog maar breekbaar speelgoed.
     
  4. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Morgen komen de boodschappen van AH weer.

    Was 57.77 en nog 10 euro tgtg.
    Dus tot nu toe 67.77 euro voor aankomende week. Komt sowieso nog 10 euro bij, en ik gok nog 10 voor wat andere dingen nog zoals brood, bananen, wat groente. (Aanbieding van een andere supermarkt)
     
  5. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Oh nee! Is die beschadigd?
     
  6. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    @Action/Kruidvat etc; Ik kan me juist altijd heel goed beheersen in die winkels. Ik haal alleen wat we echt nodig hebben en verder loop ik rechtstreeks naar de kassa. We hebben weinig prullaria in huis en decoratie verander ik vrijwel niet. Daarnaast probeer ik echt te kiezen naar kwaliteit over kwantiteit en als het even kan tweedehands. Knutselspul voor de jongens hebben we ook genoeg. Heb denk ik 1,5 jaar geleden van die grote flessen verf gehaald voor ze bij de Action met die verfbakjes van 35 cent en daar verven ze dus al 1,5 jaar mee. Kleurboeken krijgen ze pas nieuw als de oude vol zijn of zo nu en dan van een tante of oma ofzo. Heel af en toe haal ik iets voor mijn eigen hobby (bullet journallen en kleuren voor volwassenen) maar ook daar heb ik genoeg van.
     
  7. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Hier ook, komen rond half 11. Hier voorlopig even geen tgtg meer, denk pas weer na de vakantie. Komende 6 weken staan in het teken van zoveel mogelijk sparen en besparen en opeten wat we hebben.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  8. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    Jup. Aan de voorkant. Ik kon 7 procent korting krijgen of hem mee terug laten gaan. Dus ik heb hem mee terug gegeven. Morgen komt de nieuwe.
     
    Prettykitty en MamaChantal vinden dit leuk.
  9. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    7 procent is ook niet veel. Hopelijk blijft de nieuwe morgen wel heel.
     
    Prettykitty en Zonnestralen vinden dit leuk.
  10. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    Nee indd. Met 30% had ik er nog overna gedacht. Wss komt hij wel goedkoper dan met 7% korting te staan bij de tweede kansjes op coolblue. Maar daar zal iemand op de hoofdlocatie over gaan.

    Ik heb net met 50% korting 42 pakken perla pads besteld. Keukenrol was ook 2+2. Dure maand zo maarja de voorraad was op.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  11. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Ik had ook 4 pakken keukenrol besteld. 3 in de voorraadkast, 1 mee op vakantie. Wow 42 pakken koffie hahah. Hoe lang doen jullie daar mee?
     
  12. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    7% is niks! Dat had ik ook niet gedaan.
    Had ik laatst met mijn Nuna Pepp Luxx buggy, was helemaal beschadigd. Kon ik een waardebon krijgen van 30 euro, maar ik had ten eerste niets nodig. En ten tweede moest ik dan ook weer verzendkosten betalen enzo. Ja doei. Mooi niet :D


    Gelukkig krijg je hem nu morgen, is wel redelijk snel. Maar wel even een tegenvaller! @Zonnestralen

    Haha 42 pakken koffiepads, ja logisch hoor want scheelt echt teveel.
    Wel jammer dat de voordeelpakken niet mee deden, dan was het helemaal gunstig lol.

    :roflmao:
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  13. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Keukenrol koop ik altijd bij Action. 4 rollen voor 1 euro gok ik, weet niet of dat goedkoper was dan deze aanbieding?
     
  14. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Zo hier weer binnen en opgeruimd.

    Nou ik hoop stiekem dat we geen vlees krijgen van TGTG vandaar. Er kan echt niets meer in de vriezer lol.
    Hoef echt eeuwig geen vlees meer te kopen. :roflmao:
    Wil de voorraad ook een beetje op maken, maar ik kan niet sneller/meer eten dan ik doe :roflmao:
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  15. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Nu 12 rollen voor 3.98 euro.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  16. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Dan kan je de TGTG misschien ook even niet doen tot je weer wat plek hebt in de vriezer?
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  17. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    :eek::roflmao: ik vond mijn 4 pakken al "veel" :roflmao::roflmao:
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  18. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    Ik heb het eigelijk nooit echt bij gehouden. Het is sneller op dan weer zouden willen. Mijn vriend heeft net zijn groot rijbewijs gehaald. Komende week heeft hij een gesprek of hij met C aan de slag gaat of eerst CE (oplegger/aanhanger) gaat halen. Zodra hij weer aan de slag is zal het een stukje langzamer gaan.

    De keukenrol van de ah vind ik erg prettig. Scheurt niet zo snel.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  19. bloemetje1

    bloemetje1 Fanatiek lid

    13 apr 2009
    1.282
    125
    63
    hey meiden,
    kom ook weer even meekletsen,lees wel iedere dag even alles door met ben iedere dag zo druk met werken.
    dan nog thuis koken,opruimen,boodschapjes doen .
    hier gisteren nog 1 nieuwe grote stoffen bigshopper gekocht voor 3,99,fijn ruim voor boodschapjes te doen.
    ook nog lippenbalsem,shampoo,cremespoeling,doucheschuim,gekocht.
    de boodschappen zijn echt zo duur geworden niet normaal.
    wat fijn elena weer alles bezorgd,zal weer een hele lijst zijn:roflmao:
    leuk dat jullie weer op vakantie gaan! weer in een caravan? gezellig ook al die voorbereidingen.
    ga je ook zelf koken op vakantie?
    mijn vriendin gaat ieder jaar met man en kinderen naar Frankrijk en die nemen ook veel zelf mee,maar zij kookt ook bijna iedere dag zelf daar,als ik dan zie wat ze mee neemt:roflmao:
    aardappelen,potten groenten,boter,zoet beleg,wc en keukenrol,kruiden,snoep,koekjes,afbakbroodjes,flessen ranja enz. een compleet voorraadje.
    hier gisteren even naar de winkel geweest had
    1 brood,1 zak bolletjes,tros bananen,bak druiven,bak aardbeien,sinasappels,fles ranja,kaas,ham,komkommer,4 tartaartjes,en aardappelschijfjes, en moest 23,15 betalen:eek:
    ik schrik iedere keer weer aan de kassa.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  20. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Ja boodschappen worden onwijs duur, schrik er ook iedere keer weer van. Nee de lijst viel deze keer wel mee haha. Doel is echt dat zoveel mogelijk leeg is als we weg gaan. Ja, weer in een stacaravan :) Hebben er onwijs veel zin in. Ja, ik ga zelf koken op vakantie, sterker nog ik heb een menu voor als we op vakantie zijn. Zal die zo wel even posten. Hier gaan er twee Appie kratten mee boodschappen. In de omgeving van Parijs zijn boodschappen echt bizar duur dus alles wat ik hier al vanuit mee kan nemen bespaart weer geld daar die we kunnen uitgeven aan uitjes, een ijsje oid of souvenirs.
     
    Prettykitty en Zonnestralen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina