Onze kleintjes worden steeds groter en vooral zwaarder. Nu vraag ik me al enige tijd af tot aan welk gewicht het veilig is om het bad nog op de standaard te laten staan. Je hebt natuurlijk het gewicht van het water er ook nog bij. Tot welk gewicht/leeftijd hebben jullie het badje op de standaard laten staan? En hoe doen jullie het dan nu? Als ze mee onder de douche gaan moet je al met z'n 2en doen en juist nu hij zo zwaar wordt is dat ook niet ideaal Dus denk dat het badje dan maar op de grond gaat en ik met een krukje erbij. Als hij over een tijdje zelf kan staan is het natuurlijk veel makkelijker, dan kan hij onder de douche.
Er staat op dat ding Maximaal 40 kilo.. Dus dat betekend met Water.. Ik heb het na een maandje of vier niet meer gebruikt op de standaart.. Hij ging gewoon met bad en al op de grond.. of lekker douche met mama en papa... Nu gebruik hem wel weer (met iets minder water...) Omdat ik Sam niet mee kan nemen, of lang kan zitten op de grond..
Hoi, Wij hebben ons mannetje er nu nog altijd in zitten en hij is nu 15 maand en 9,5 kilo dus......tja volgens mij geen probleem.