En dan wordt ons kleine mannetje gehaald! Wat een heerlijk vooruitzicht! Ben het echt helemaal beu momenteel! Ik slaap niet vanwege mn bekken, maagzuur, hartkloppingen, benauwdheid en iedere keer maar moeten plassen. Ik barst van de pijn en val met regelmaat op de grond omdat ik door mijn bekken zak. Ik ben geen leuke mama meer voor mn kids want kan momenteel niks van ze verdragen, pure vermoeidheid en immobiliteit. Nog 17 nachtjes maximaal doorbijten, en wellicht al eerder werd gezegd. Lucht dat even op zeg!
Oh, het klinkt alsof je het echt zwaar hebt nu... Nog eventjes, wat fijn dat je een datum hebt! Kan je beginnen aftellen! Succes met de laatste loodjes.
Poeh, dat klinkt wel heel zwaar meid! Ik hoop dat je deze laatste dagen snel doorkomt!! Veel succes nog met de laatste loodjes.
Ai dat is niet fijn om zo zwanger te zijn.. Voor mij geld vandaag ook: max.17 dagen, want dan ben ik 2 weken overtijd
Ik had me er ook zo op verheugd toen, viel dat even tegen, zo'n inleiding is geen pretje! Dus hoop voor je dat de kleine zichzelf snel aandient!!
Dat is een fijn vooruitzicht, helemaal omdat je het nu zo zwaar hebt. Hier 2x ingeleid (infuus en gel) allebeide keren viel het mij reuze mee. De weeën storm is heftig maar ik vond het prima te doen.
Ik weet dat een inleiding toch wat zwaarder is als natuurlijk bevallen, dit wordt de 4e inleiding. Alleen de laatste keer is het heel relaxt verlopen. Maar die paar uurtjes weeenstorm heb ik er voor over haha! Hij zal er hoe dan ook uit moeten Ilovemybaby, nog niets spontaan gekomen vannacht met volle maan?