Hello ladies! Deze cyclus heb ik zwanger worden vitamine van Etos en conceive plus gebruikt. Door de vitamine pillen is mijn cyclus altijd meer dan een week korter. Deze cyclus had ik op dag 15 mijn eisprong, dit weet ik zeker omdat een ovulatie test de dag ervoor op liep en de dag na mijn eisprong afliep. Na mijn eisprong ben ik zeer laks geweest met het slikken van de vitamine, even ter informatie. Ik ben nu 3 dagen overtijd als ik de dag van verwachte nod meetel. Zit dus nu op cyclusdag 3 1. Ik ben al twee jaar bezig en heb inmiddels al een hoop negatieve testen gezien. Ik wil dus nu zo laat mogelijk testen om me verdriet te sparen. Ik heb de dag voor mijn verwachte nod krampen gehad die normaal bij mijn menstruatie horen maar hij kwam niet door. Ik vraag me dus af hoelang nog voordat het abnormaal is dat mijn menstruatie uitblijft? En kan het uitblijven van mijn menstruatie komen door dat ik de vitamines minder goed slikte na mijn eisprong. ?
Theoretisch gezien zou het inderdaad geen invloed moeten hebben. Maar ik heb ze 3 maanden geslikt en had toen cyclussen van rond de 25 a 29 dagen. Daarna niet geslikt en had toen soms wel cyclussen van 38 dagen. Deze maand weer begonnen en eisprong op dag 15 dus normaal gesproken zou ik op dag 29 mijn nod moeten hebben.
Ik heb ze van Davitamon geslikt en mijn cyclus was ineens rond de 24. Toen gestopt met slikken (wel gewoon foliumzuur) en nu weer netjes rond 28. Ik dacht dus eerst ook dat ik overtijd was ik ben ervan overtuigd dat ze invloed hebben!