Even advies gevraagd Onze jongens zijn ziek, dochter was het ook al van de week dus logisch. Maar, het zit me toch niet helemaal lekker. Zoon 1( is bijna 3..eind maart) heeft zover ik weet sinds gister koorts. Tenminste, toen voor het eerst gemeten. Gelijk tegen de 40 aan dus vermoed dat hij wel al langer verhoging/koorts had. Maar zijn koorts wilt niet zakken ondanks paracetamol. Ook is hij benauwd (hoor je duidelijk en zie je aan neusvleugels) Maar drinkt wel iets en eet wat. Is dat benauwde een reden om hem te laten checken ? Hij is wel duidelijk verkouden. En ligt vooral op bed tv te kijken of te slapen. Met paracetamol voelt hij zich wel iets beter. Dan de ander Hij is 1.5 jaar, ook koorts sinds woensdag. Zakt wel met paracetamol maar lijkt zieker te worden Hoest ook en ook benauwd, maar minder als broer. Erg bleek, huilt veel en slaapt veel. Veel kreunen maar drinkt en eet ook wel wat. Temp net niet gemeten maar tot nu toe wel telkens rond de 39. In hoeverre is het verstandig af te wachten? Het zal wel gewoon een griepje zijn, maar maak me vooral zorgen om de benauwdheid. Ik kan me nogal snel druk maken dus vandaar hier even de vraag
Bellen dan staat het genoteerd mochten ze het niet nodig vinden om te komen. en met jou geschiedenis helemaal moedertje gevoel zegt veel meid vertrouw daar op.
Ze leken zaterdag wat op te knappen, gister wel weer koorts en savonds jongste weer 40 graden Vanmiddag bij de huisarts geweest, oudste zoon had hoge ontstekingswaarde en hoorde ze wat in zijn rechter long. Jongste lagere ontstekingswaarde maar wel benauwde dan de ander. Beide een kuurtje gekregen gelukkig