Weet iemand hoe dit merk valt? Tot nu toe vind ik alleen name it echt mooi zitten, maar die hebben zo weinig keus. Maxomorra heeft leuke printjes vind ik maar het moet niet te breed vallen. Andere tips die een beetje smal vallen zijn ook welkom
Maxxomorra valt vrij groot en soms ook breed. Ligt een beetje aan het model. Je kunt ook eens kijken op sites waar ze nog meer scandinavische kleertjes verkopen, bijv goedvantoen.nl musjes.com regenboogschaap.nl. op Facebook zijn er ook groepen waar deze soort kleding (tweedehands) verkocht wordt bijv funky childrens clothing, of de groene veiling. (Soms wel een hoog geitenwollensolkengehalte
Ik vind maxomorra op maat vallen. Maar ik heb kids met een lange romp en korte ledematen in verhouding. Wel vind ik de kwaliteit niet top, snel pilling/vaal. Als je maxomorra-printjes leuk vind kijk dan ook eens bij Duns, dit merk vind ik zelf beter qua kwaliteit.
Ja, daar ken ik wat sites van. Zal eens kijken of ik er een maattabel van kan vinden, want ze zitten niet in de buurt dat ik de kleding eerst kan zien.