hoi, natuurlijk vind ik het als moeder wel leuk dat mijn zoontje wat aanhankelijk is. maar nu hebben we vanochtend weer ontdekt dat hij weer oorontsteking heeft. heeft vorige week een behoorlijke smak van de trap gemaakt wat me ook nog vers in het geheugen ligt.. kan de hele dag niks meer doen. hij hangt aan mijn broekspijpen, wil getild worden, tegen me aanhangen en als ik even de kamer uitloop raakt ie helemaal over zijn toeren (ook al is er iemand anders op dat moment) nu moet ik vanavond werken (het zijn maar drie uurtjes) maar ik zie er vreselijk tegenop! bah, hoop zo dat hij makkelijk in slaap valt bij mijn man, vind het nu al hartverscheurend... voel me echt helemaal niet lekker..
Daan is hier ook alleen nog maar mama sinds een paar weken en ze zijn ongeveer even oud ik hoop maar dat het een periode is.
hm ik weet nie hoe het gegaan is.. maar anne is dus ook superaanhankelijk zeker als ze niet blij is. ze wil dus ook nooit door papa getroost worden en dergelijke gek genoeg.. ben ik ook echt niet thusi.. dan is alles koek en ei slaapt ze lang.. knuffelt ze lekker met papa het is echt alleen als ze weet dat ik in de buurt ben. dus ben benieuwd hoe het gister is gegaan bij jou... misschien ging dat ook wel goed toch
hier hetzelfde als wat saskia zegt, zodra ik er ben, moet ze alleen mij hebben.. en hangt ze idd aan mijn broekspijpen en opgetild worden en ik kan ook niet weglopen want dan et ze het op het schreeuwen. ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe je kindje in elkaar zit.. ik was vroeger ook wat verlegen, en ik merk dat ook aan evy, ze moet ook echt eerst de kat uit de boom kijken.. niks mis mee, gaat vanzelf wel over.
nou het ging helemaal niet goed,ik ging rond 17.00 uur weg, hij heeft ruim anderhalf uur aan één stuk gehuild, mijn man heeft op een gegeven moment maar naar de winkel gebeld, maar ja, dan kun je ook nog eens niet weg dus hij heeft m maar door laten huilen. rond 7 uur sliep hij en om 8 uur werd hij weer wakker, toen heeft hij m maar mee naar beneden gehaald. toen ik rond 10 uur thuis kwam was hij dus nog wakker. hoge koorts dikke rode wangen. heb vanmorgen gelukkig een antibiotica gekregen, en dat heeft hij vandaag al wat van gehad. en twee zetpillen. de koorst is eindelijk weer eens wat gedaald. zal vanavond wel weer oplopen, zul je net zien. hij is verder lang niet optimaal. drinkt trouwens wel goed, maar eet nauwelijks wat. pfff hoop maar dat hij zich gauw beter voelt, morgenmiddag moet ik ook nog werken. nu denk ik dat het smiddags beter gaat dan savonds omdat het vanmiddag ook wel redelijk ging. maar ik ga echt vanalles zien, let zelfs op zijn manier van lopen, net of hij ineens veel wankelder op zijn benen staat. heb al op de film terug gekeken of hij eerder ook zo liep. ach ik maak me helemaal gek gewoon! loop op het moment echt even over van bezorgdheid... bah, kan me ook helemaal niet ontspannen.. sorry voor het lange verhaal, heb echt even het gevoel dat ik erdoor zit, hij valt van de ene griep, in de oorontsteking, dan die val en weer oorontsteking!
ja, maar hij is al ouder dan 1, ik til me nu al een breuk, heb mijn rechterarm al vol spieren.. aangezien ik bijna een jaar met mijn rug bij een therapeut heb gelopen, zie ik een draagdoek met deze leeftijd helemaal niet zitten..
vandaag heeft ie tot nu toe geen koorts meer gehad maar zit nu wel helemaal onder de rode vlekjes, ik vermoed de zesde ziekte. hij is nog wel aanhankelijk maar minder dan een paar dagen geleden. hoop dat ik morgen wat geruster naar werk ga, het is wel wat afleiding, maar toch anders als dat je kindje lekker thuis zit, dan pas is even werken ontspannend. nu zit je toch echt wel met je hoofd bij thuis....