Hallo allemaal, Zoals de titel al zegt zijn we op zoek naar een meisjesnaam... En hebben we wat hulp nodig! We willen graag een korte naam, die zowel iets stoers als iets liefs heeft. De smaak van mijn vriend en mij lijkt toch best ver uit elkaar te liggen.. Ik wil een naam die niet al te vaak voorkomt, terwijl hij juist vaak met namen komt die, naar mijn idee, te veel voorkomen. Graag suggesties a.u.b!!
Anniek Bine / Biene Bodijn Cari / Kari Carlien Caró, Cató Danou Eef Else, Elsa Elske Fien(e) Flore Gitte Hanna(h) Hanne Ieve Inci Iva Ize Jonna Jula Lenne Lente Lieze Linne Linou Liv Liva Lizze Lotta Louve Lune Maia Maren Mari Marlou Marre Mea, Mia Meie Mena Mille Mirre Miza Mone Nanna Nieke Nilou Noor, Nore, Norell Robi Robijn Sinne Vea Vere, Veer Veró
Bedankt voor de reacties maar DE naam zit er nog niet bij... We zouden dus graag nog meer reacties/ suggesties krijgen!
Gina Lola Lara Lina Zoey Cloe Sienna Senna Bo Nika Mila Romy Yara Jana Jenna Hailey Riva Nova Reza Kyra Doa Noa Lois Manou Zit er iets tussen?
Wat er bij mij opkomt: - Jessie (zo heet mijn dochter ) - Elin - Kris - Jenna - Amy - Demi - Britt Volgens mij zijn er sommige als genoemd.. Succes!
Misschien handig om te weten wat voor soort namen jullie al wel mooi vinden? In welke richting denken jullie? Dit zijn de namen die in mij op komen: Evi Yva Iva Isa Mila Yael Liv
Het 'probleem' is dat ik in de jeugdhulpverlening werk en dus al veel namen tegen ben gekomen, die ik dan niet meer zo snel zelf zal kiezen. Wat vriendlief mooi vind is: Benthe, Jill Wat ik mooi vind: Ilvy, Liva, Niene etc. Misschien helpt dat om in onze richting mee te denken?! Bedankt alvast!
Jolien Ivy Fien Dany Zoiets? Hihi... eigenlijk kan het haast niet he; een naam voor andermans kind verzinnen