Romy en demi zijn helemaal weg van Maya de bij ! Nu hebben ze bij de em-te een actie dat je bij elke 15,00 euro aan boodschappen een figuurtje krijgt. De meiden zijn hier uren zoet mee, maar ze hebben er nog niet veel. Wie kan ze hiermee helpen ? ik ben bereid er gewoon voor te betalen
Ik heb er al 2! Kan er voor je opsparen en dan ineens opsturen of deze al sturen. Heb evt ook nog ah minis over.
Mochten er nog meer over zijn wil ik Ze ook wel overnemen. Julia vind maya de bij ook erg leuk maar helaas geen emté in de omgeving..
Ik heb er 6 gehad vandaag, mijn zoontje is er te klein voor dus als iemand ze wil hebben, het zijn twee slakken, drie torren en 1 worm
Ik zou ze ook heel graag van iemand over willen nemen, mijn zoontje is superfan. Dus als je nog iets over hebt Ingem?
Ik wil graag ruilen . Ik heb dubbel 3: Maya, handjes in de zij (4x) 5: Willy, handjes over elkaar (3x) 19: Ben, zwaaiend (1x) 24: Lara, zwaaiend (2x) Ik wil graag hebben (één willekeurige): -Flip -Paul -Kurt -Barry -Beatrice -Juffrouw Cassandra -Koningin -Tekla -Shelby Oftewel, ik had 14 figuurtjes en maar 4 verschillende . Max de worm hoeven we hier niet.
Hier helaas ook geen Emte in de buurt. Mijn dochter is gek op Maya de Bij en het zou leuk zijn als ik haar kan verrassen. Een setje poppetjes (Maya en Willie) zou al geweldig zijn voor haar. Hopelijk kan hier iemand me helpen?
Hallo meiden, Hier heb ik er nog een aantal nodig en heb zelf ook wat dubbele dus wie wil er ruilen? Ik moet zelf nog hebben: Flip Paul Barry Juf Cassandra Lara Tekla Max Shelby. Heb om te ruilen op het moment: 2x de koningin 2x Ben 1x Beatrice. Mocht er iemand zijn die met me kan ruilen of die me aan de resterende poppetjes kan helpen zou ik daar erg blij mee zijn! Via PB kun je dan contact zoeken. Thanx alvast!