Ik heb nog nodig: Maya die zit Maya half gebukt Willy die ligt Flip met zijn armen vooruit Barry met zijn handjes in elkaar Shelby de slak Lara met armpjes naar beneden
ik/kind heeft alleen zittende maja voor jou, de rest hebben we niet. Wij hebben 3x barry zwaaiend, 4x Ben en 1x Beatrice. Wij zoeken er nog heel veel: alle willy`s maja 3 en 4 barry met zijn handjes dicht juf Cassandra allebei koningin met armen open lara allebei tecla max shelby
Hoi, hier ben ik nog op zoek naar: - Maya (1, 2 of 4) - Flip (willekeurige) - Shelby - Tekla Te ruil heb ik: - Maya 3 (4x): handjes in de zij - Willy 5 (3x): armpjes over elkaar - Kurt 13 (1x), alleen te ruil tegen Flip, Shelby of Tekla @Yolanthe, ik wil graag een Willy 5 en/of Maya 3 ruilen voor een zittende Maya, niet zwaaiende Ben (18) en/of Beatrice (17)
De zittende Maya heb ik inmiddels al. Degene die ik nog moet: Liggende Willy Flip 1 Barry 1 Shelby Lara 2 Heb geen een van de Maya's die jullie zoeken denk ik.
Wij zoeken nog:Lara 2 Koningin 1 Flip 1 Barry 1 Ik heb dubbel Maya 1 en 2 Beatrice 1 en 2 Ben 1 Juf. Cassandra 1 Paul 2 Max Koningin 2
Kan iemand ons misschien nog helpen? Wij zijn op zoek naar; Nr. 1 Maya Nr. 2 Maya Nr. 3 Maya Nr. 5 Willy Nr. 8 Flip Nr. 14 Barry Nr. 21 Juffrouw Cassandra Nr. 22 Koningin Laat maar weten wat je er voor in de plaats wilt! Alvast bedankt.