Ik had een klein vraagje Wanneer kan ik het beste starten met ovulatietesten ivm dat mijn cyclussen onregelmatig zijn 1 ronde 111 dagen 2 ronde 68 dagen Zit nu in ronde 3 op dag 6. Zins deze ronde begonnen met temperaturen Hoop dat deze ronde rond de 35 dagen zal zijn weer de helft van vorige ronde afwachten Maar nu wilde ik deze ronde ook starten met ovulatietesten wanneer is het beste op welke dag te starten met ovulatietesten te starten
dat is lastig te zeggen dat je cyclus zo onregelmatig is. mensen met cyclus van 28 dagen hebben vaak eisprong op cd 14. dus ik zou als ik jou was ook beginnen op cd 12, maar dan is de kans groot dat je heel veel testen verspilt als je cyclus langer is.
Als je cyclus zó onregelmatig is, zou ik daar geen ovulatietesten aan 'verspillen'. Je zou er dan waarschijnlijk super veel moeten gebruiken om erachter te komen wanneer je ei is. Als je cylcus zo lang is heb je misschien niet eens een eisprong. Zelf had ik namelijk ook een cylcus van minimaal 100 dagen, maar daarin heb ik nooit een eisprong gehad. Die krijg ik alleen met behulp van medicatie. Ik zou eerst alleen temperaturen, kijken of je daar een beetje wijs uit kan worden. Succes!