Maya's: geen einde der tijden in 2012

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Mijn betoog over waarom etc staat in een ander topic over 2012. Zal ff opzoeken.

Maar er hoeft niet gedaan te worden alsof je in en in triest bent als je er bang voor bent;)

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dit was mijn post toen:

Nou zoals ik in eerdere topics hierover hebt geschreven ben ik er wel heel bang voor. TE bang want het beinvloed soms best wel eens mijn leven/denkwijzen (een kindje krijgen,of toch maar niet want in 2012...) Als het in een gesprek gaat over iets wat volgend jaar gaat gebeuren (verhuizing,politiek etc) dan komt bij mij direct de gedachte in mij op van misschien is er geen volgend jaar weer. Ik prbeer het wel weg te drukken want ik wil een leuk leven hebben en geen leven vol met zorgen over (misschien) onzin dingen.

De reden waarom ik het bij deze voorspelling toch wel even benauwd krijg tov andere voorspelling is dat dit toch op veel grotere schaal bekendheid heeft dan andere losse voorspellingen. Het hele internet staat er vol van en niet alleen in NL,ook ik veel andere landen. Duizenden mensen die zich voorbereiden,verhuizen naar hoger gelegen gebieden (alsof dat zin zou hebben) etc. Programma' s op natgeo en discovery etc. Dus het is niet 'weer' zo een voorspelling die eventjes rond fladdert.

Maar goed,laten we hopen dat wij nog lang mogen genieten op aarde. Heb trouwens wel met mijn vriend afgesproken dat als er niets gebeurd,ik kap met zorgen maken over dit soort toekomst dingen en als er weer eens een of andere voorspelling komt ik me er niet meer druk over maak. Mijn vriend vindt het namelijk onzin en gelooft er helemaal niet in.

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Joah, die zijn er.. ;)

Alsof de Maya's dat uberhaubt zouden kunnen voorspellen....

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nou ik heb er van minuut 1 niet ingeloofd
    puur uit geloofsovertuiging
    in mijn ogen weet er maar 1 iemand wanneer de wereld vergaat
    want tja hij vergaat ooit wel een x

5. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Heb inderdaad een aantal docu's gezien van mensen in de vs die hier helemaal op in gingen. Ze hadden bij de voorspelling door een of andere zelfbenoemde profeet al hun centen opgemaakt en baan opgezegd. En op de dag van gebeurde er niets...en hadden ze zelf ook niets meer. We worden in de media vaak gek gemaakt door soms maar 1 persoon die een uitspraak doet.
    Wat kunnen wij als mensheid doen als sommige delen van de wereld wel zouden vergaan? Niets toch?
    Mijn keuze om voor een kleine te gaan heeft geen enkele invloed gehad. Zou het juist jammer vinden als ik hierdoor nog een jaar zou moeten wachten met proberen.
    En mocht er wel wat gebeuren hoop ik dat we er ongeschonden uit komen.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.247
    6.129
    113
    Nou moeten we toch gaan bezuinigen volgend jaar, jammer :p

Deel Deze Pagina