Hoi meiden, Zaterdagavond heerlijk een avond alleen thuis. Ik wil een leuke film kijken...welke is leuk...romantisch, grappig. Of juist heel spannend?? Tell me
Tja, waar hou je van? Wat ik de laatste tijd leuk vond was: Julie and Julia Thor Star trek (de nieuwe film) The green lantern The Holiday
Leuk & Romantisch: - Love Actually - The Holiday - The Ugly Truth - Old Dogs - Chocolate (maar zorg wel dat je een kilo chocola in huis hebt, anders houd je het niet vol! ) - While You Were Sleeping - Miss Congeniality - The Bucket List (iets minder romantiek, maar wel erg leuk/ontroerend) - The Proposal - The Ultimate Gift (meer drama/romantiek, maar wel een vleugje humor) - 28 days (met Sandra Bullock, niet de horror versie nemen!) - We Bought a Zoo Humor & Actie: - RED (aanrader als je die nog niet gezien hebt!) - The Maiden Heist - Showtime - Hot Fuzz - The Other Guys - Wild Hogs - The Rock Zoek je meer richting actie/thriller, dan raad ik je de volgende aan: - Law Abiding Citizen - The Bone Collector - Salt - Wanted - Deja Vu - The Book of Eli - The Taking of Pelham 123 - The Adjustment Bureau - Inception En wil je goede drama, dan zijn dit aanraders: - Doubt - Seven Pounds - Pursuit of Happyness - John Q Zijn dit te veel titels in één keer, dan raad ik je met stip RED aan. Heb je die al gezien, dan een film als Doubt of The Book of Eli. Twee compleet verschillende genres, maar beiden erg mooie films. Veel kijkplezier al vast!
@Ester: je bedoelt deze toch Red (2010) - IMDb ? Die is idd erg grappig! Ik vond inception niet zo, vond het einde erg onbevredigend en de film veeeeel te lang. Seven pounds vond ik ook erg mooi, maar man wat een huilfilm!
Life as we know it Life As We Know It - Movie Trailers - iTunes Geweldig leuke film vond ik dit (en stiekem mijn man en broertje ook ) Aanvulling van leuke films; The Notebook A walk to remember Hachiko; a dog's story (met Richard Gere) Nights in Rodante Dear John The time traveller's wife Allemaal romantische films
Ik weet niet of je van Engelse films houdt? Ik wel namelijk en ik weet een paar hele indrukwekkende: - Omagh (Over de bomaanslag in Noord-Ierland) - A Way of Life (drama over een arme tienermoeder uit een sloppenwijk die door haar uitzichtloze situatie en vooral uit onwetendheid met 2 vrienden haar Turkse buurman vermoordt) - Natuurlijk Monty Python voor de humor!! - Love Actually is heerlijk voor de romantiek - About A Boy - Notting Hill blijft een toppertje - Sherlock Holmes (met Jude Law en Robert Downey jr.) - The Star Wars Trilogy (of deel 1 t/m 6 als je de hele nacht de tijd hebt, lol!) Verder zijn films met John Travolta, Nicholas Cage, Leonardo DiCaprio wat mij betreft ALTIJD GOED! Veel plezier!
ik hou echt van horrors dus woman in black was zeer goed hoe enger hoe beter. en scary movies blijf ik leuk vinden. the news movie desperation bad new bears chronicle
Oké, je houdt dus niet van SF, vergeet dan Star Wars maar. Inception vond ik ook een te gekke film, maar Shutter Island en Revolutionary Road met Leonardo zijn nog beter! Ook films met Emile Hirsch zijn over het algemeen te gek; * Imaginary Heroes * Into The Wild (aanrader!) * Alpha Dog * The Mudge Boy
500 days of summer vond ik echt een heerlijke film. Andere aanraders: The social network The king's speech Slumdog millionaire Friends with benefits Juno Role models Zombieland Frost/Nixon The others About a boy
Intouchables is ook een absolute aanrader! Heeft veel weg van een drama, maar ik heb me meerdere malen helemaal kapot gelachen!