tja de titel zegt het al.... mijn vorige cyclus duurde maar 21 dagen toen kwam er donderbruin bloed met stolsel , nou had ik de stille hoop dat het iets met innestelen te maken had maar nee dus ... nou ben ik gisteren gelijk naar de gyn gegaan en hij heeft een inwendige eho gemaakt hierop was te zien dat ik ontzettend dun baarmoeder slijmvlies had terwijl het op cyclys dag 13 nog 7 a 8 mm dik was..... ik ga nou voor de 3e keer clomid slikken , dit slik ik omdat ik pco heb en volgens de gyn luteale insufficientie ...... nou vroeg ik me af of meer mensen dit hebben en of er wat mee gedaan kan worden? en worden mijn kansne op een evt zwangerschap hierdoor nog kleiner ? L.sybje
Ik heb er zelf niet mee te maken, maar ik meen gelezen te hebben dat je barmoederslijmvlies negatief beinvloed wordt door de Clomid. Misschien ff navragen bij gyn, of anders even berichtje op het PCO-topic? Succes!
@joycie : ik schrijf zelf ook regelmatig bij het pco topic , maar ben het nog niet tegen gekomen ....zal het eens vragen . L.sybje
Hi Sybje, ik had vandaag ook al jouw verhaal zitten lezen bij vruchtbaarheidsbehandelingen. ik heb zelf waarschijnlijk ook problemen in de 2e deel van cyclus. ik heb al licht bloedverlies sinds de eisprong en wordt steeds erger. vorige cyclus had ik iedere dag bloedverlies na de eisprong tot 14 dagen erna... en toen 10 dagen niet en nu is het dus weer begonnen. gelukkig ga ik over 3 weekjes ofzo naar fertiliteitsarts, want ze hebben alle andere oorzaken al uitgesloten, dus het zal wel iets met hormonen te maken hebben. bij jou waren ze toch begonnen met progestan ofzoiets? groetjes, charlie
hey charlie ik ben nog niet met progetran begonnen , de fert arts wil nog 1 cyclus clomid 100 mg proberen. hoop dat het dit keer wel aanslaat! ik hoop dat ze jou ook kunnen helpen . L.sybje
spannend. nou veel succes deze ronde! als je de pendels mag geloven wordt het een goede maand voor jou! ik ben ook blij dat ik nu snel terecht kan. zit pas 6 dagen na eisprong en heb nu alweer zwaar bloedverlies. dit is echt zo mega frustrerend!