Eiersalade uit bakje?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Coupie, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coupie

Coupie Niet meer actief

Hoi Dames,

Daar ben ik weer met mijn 'stomme' vraag ... wie weet of je gewoon eiersalade (kant en klaar) uit een bakje mag hebben? Deze heb ik van de week bij de Aldi gehaald en heb zo'n reuzetrek in een broodje eiersalade :)

Ik heb op internet gekeken maar kwam er niet echt uit. Ging meestal over zelfgemaakte eiersalade en dat weet ik niet hoe dat moet.

Alvast bedankt dames!

2. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Ja hoor mag gewoon! Die eieren in zijn echt niet rauw

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja hoor, geen probleem om te eten. Ik heb het zelf zojuist ook nog gegeten.

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ja het mag wel maar zelf maken is veel lekkerder. In zo'n bakje zit een heleboel overbodige meuk als zuurteregelaars, conserveringsmiddel en smaakversterkers.

Gewoon lekker eitjes goed gaar koken, in stukjes snijden, maya, yoghurt en kruiden ( kerrie, bieslook, zout, peper ) erbij. Wat je lekker vindt en dan hup je broodje op.
    En het geheel kan je in de koelkast nog best 1 dag bewaren.

5. Tese

Tese Niet meer actief

En nu heb ik zin in eiersalade haha

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wel lekker om voor kerst te maken :) Verder mag je het gewoon eten hoor! Al die salades uit een pakje zijn niet rauw en zijn ok om te eten als je zwanger bent!

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mjammie!! Ik heb gisteren door mn vriend een bakje eiersalade uit de supermarkt laten meenemen :D Moet plat liggen dus zelf boodschappen halen is ff geen optie. Maar ik heb van Johma de pikante eiersalade... Mjammie!!! :D

Deel Deze Pagina