Ik ben met 32 week vorige week bevallen, en heb erg veel spanning stress, ik kan soms ineens vreselijk huilen, maar soms ook lachen om niks..door de hormonen?stress? Nu was net een ballon kapot met helium, en heb ik voor de grap ingeademd, ik had echt even een beetje humor nodig.. alleen totaal niet bij nagedacht over mijn borstvoeding.. weet iemand of het schadelijk is?
Geen idee, misschien even navragen in het ziekenhuis? iig sterkte ermee, is niet niks met 32 weken bevallen. nog gefeliciteerd met de geboorte trouwens.
Kan volgens mij geen kwaad hoor! En het huilen/lachen etc. is echt normaal hoor, na zo'n hormonenstorm van de bevalling en in jouw geval ook nog eens het te vroeg bevallen en het hele ziekenhuiscircus! Wees lief voor jezelf en probeer rust te nemen. En gewoon lekker brullen op zijn tijd of lachen om niks! Het gaat weer over!
Ja, maak me nou daar nou de hele tijd zorgen over,, wil het wel vragen aan het ziekenhuis,maar manlief zegt dat het een domme vraag is..
Een rare reactie van je man. Voor hetzelfde geld is het wel schadelijk, dan is het dom om het niet gevraagd te hebben aan het ziekenhuis. Ik zou het doen.
hahaha moet wel een beetje lachen. niet om je vraag maar om je actie. meid gewoon effe bellen. kan jou dat nou schelen
Dat huilen is normaal! Dat had ik ook verschrikkelijk! Oww kijk wat een kleine teentjes---> janken. Ooww ik ben niet zwanger meer--> janken... Oooww het eten is iets te warm--> janken. Verschrikkelijk! Over dat helium, haha, moest er ook verschrikkelijk om lachen, zou wel een actie zijn van mij. En of het kwaad kan? Geen idee, ik vind het niet eens zo'n rare vraag! Ik weet wel dat alcohol enz, na zoveel uur uit je bloed is, misschien als helium al in je bloed gaat zitten, ook wel na zoveel uur? Nog gefeliciteerd met de nieuwste aanwinst! Ik hoop dat alles goed gaat en dat hij goed groeit!
Het kan komen doordat je hormoonhuishouding nu helemaal weer verandert. Je hebt eerst maanden extra hormonen gekregen en ineens word dat heel erg afgebouwd. Kan je zien als ineens stoppen met medicatie. De ene vrouw heeft er meer last van dan de andere. Maar als je je niet goed voelt is het nooit raar als je hier navraag over doet. Ik heb destijds hierover ook met mijn eigen huisarts gesproken. Daar zijn ze immers voor. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.