Hoi, Mijn zoontje is bijn 8 maanden nu wil ik graag weten wat jullie naast groente en fruit allemaal al geven... Soepstengel, liga, brood ect??? Mijn zoontje eet zijn flessen momenteel heeeel slecht, lees weigert de helft van de dag zijn fles, dit heeft te maken met zijn nieraandoening en hij krijgt het uiteindelijk wel allemaal binnen via zijn pegsonde dus op zich niet het probleem. En volgens de dietsiste hoeft hij op zich niets anders te krijgen omdat al zijn voedingstoffen in zijn flessen zitten voor hem momenteel, maar mag ik wel alles proberen...maar omdat het nu toch allemaal wat anders gaat wil ik dus graag weten wat jullie allemaal geven. Een koekje heb ik al geprobeerd dat vind hij heerlijk en geniet hij ook echt van... en op die manier wil ik meer leuke eetmomenten inlassen en de fles als bijzaak gaan zien (hij krijgt die toch wel binnen) En eten weer leuk maken voor hem... Alvast bedankt voor het meedenken met hapjes...
hier afentoe een soepstengel of een broodkorst tussendoor. Maar soms ook een stukje komkommer of een aardbei als tussendoortje, bijvoorbeeld als hij zn fruithap die ochtend niet zo goed opgegeten heeft.
Hier hebben we rond 15.00 uur in de middag een thee kwartiertje .. Beide een bekertje thee, zij eet een rijstewafeltje en ik een koekje..
Ik gaf toen alleen groente, fruit, brood(korst) en rijstewafeltje. Soepstengel pas met 11 maanden vanwege het zout en toen heel sporadisch. Hier geef ik vaak wat vaker fruit. Zo'n 3x per dag eten we samen wat fruit. Na de maaltijd of tussendoor. Bij elkaar krijgt ze dan 2 soms 3 stuks fruit binnen.
Ik geef alleen brood extra... ' s ochtends 1 en met de lunch 1. Voor de rest, groente en fruit en melk