Milan. Mason en Milano zijn echt mijn smaak niet. Milan hoor je wel heel vaak, maar vind ik van deze drie opties by far het mooiste.
Dankjewel voor jullie reacties Deze namen vallen zowiezo af voor ons Mijn man is van spaanse afkomst en houd van andere namen dan ik ,heb ik in de gaten Gisteren kwam hij met de naam Giano Of Geano En Luca als 2e naam
Luca vind ik op zich nog gaan, maar namen als Giano associeer ik (sorry) echt met tokkies. Dat heb ik overigens best snel bij Italiaanse namen. Als hij per se een Italiaanse naam zou willen zou ik iig voor een naam gaan met een wat lager tokkiegehalte, zoals Matteo. En anders is voor een Spaanse naam gaan nog een optie?
Ik heb net in het andere topic gereageerd. Tot jouw berichtje hier had ik niet door dat het om dezelfde TO ging. Maar ik deel jouw mening dus. Komt trouwens ook doordat het eindigt op -o. Dat komt nogal gauw volks over.
Milan of Luca Met de andere namen heb ik toch bepaalde associaties... Matteo/Mateo, Hugo, Aaron/Aron, Cristian, Enzo, Fabio, Lucas, Guido, Dante, Tobias, Elias, Joel, Reno, Julian, Ramon, Mauro, Julen, Roman, Ruben, Raul, Timo, Xavi, ..., genoeg opties die ik dan leuker vind.
Mason maar dat komt omdat mijn zoontje zelf zo heet. Ik vind hem heel mooi. S6 met zoeken moeilijk is het he. Doe vooral wat goed voelt
Mason. Vind Milano persoonlijk super tokkie en Milan saai.. Edit: Giano kan nog wel, maar vind Mason toch veel mooier.