Echt alles zit tegen. Het werken gaat niet zo soepel momenteel. Kleine mannetje is niet helemaal fit en huilt daardoor erg veel. Verder komt hij een snachts steeds een paar keer ( man word er niet meer wakker van ) En dan nu ook nog m`n man die over moet werken bij dat kl*tebedrijf waardoor hij waarschijnlijk zijn zoontje helemaal neit ziet vandaag. Ik ben het allemaal zo zat. Ik weet dat er niks aan de hand lijkt te zijn maar k zit ondertussen ook niet lekker in m`n vel. Heb totaal geen tijd voor mezelf. Werk 5 dagen in de week, heb m`n zoontje en een huishouden te runnen. Ik ga echt instorten. Sorry maar moest echt ff luchten. Liefs
meid ik begrijp je helemaal.. zit er zelf ook doorheen en de kleine huilt echt verschrikkelijk nu.. heeft de 5e ziekte.. dus knuf voor jou
Ohhh begrijp je helemaal! Hier ook 1 die 5 dagen bezig is.....Werk stage en opleiding...... En ook een kleine die al tijden ziek is, nu waarschijnlijk astma heeft en ook nog eens niet tegen de medicatie kan...Pfffff dus begrijp je helemaal En toch komen we er weer uit ...
Hier ook een hel op aarde (*ahem* ), maar wij houden ons vast aan; 'het kan altijd erger'. Sterkte he. xxx