mazelen-efteling

Discussie in 'De lounge' gestart door mamagisa, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou gewoon lekker naar de efteling gaan kans is klein dat je het daar op loopt.

Wbt ziek worden ondanks enten het is algemeen bekend dat je ondanks de vaccinatie toch de ziekte kunt krijgen. ( En ja ook dat komt gewoon in de media hoor als er in ene een epidemie uitbreekt onder de geënte kindjes )

2. topper12

topper12 Niet meer actief

WelK punt wil je nu maken dan? Heel vervelend dat je neefje bij die 5% hoort, maar wat wil je er mee zeggen? Dat je niet hoeft te enten, dat je bang moet zijn dat geënte kind alsnog mazelen krijgt, dat de media gelovige niet-enters zwart maakt? Volgens mij heeft TS duidelijk aangegeven dat ze niet zit te wachten op de discussie van wel/ niet enten ;)

Als je toch zoiets wilt melden, dan lijkt het me handiger om aan te geven waar je neefje het vermoedelijk heeft opgelopen ipv paniek te zaaien door te roepen dat ongeente kinderen buiten de bible belt ook niet veilig zijn...

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat is allemaal allang bekend, dat een kleine groep kinderen/mensen onvoldoende antistoffen opbouwt uit de vaccinaties. Kun je gewoon overal lezen.
    Niet boos worden op anderen als je jezelf gewoon niet geinformeerd hebt ;)

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ten eerste denk ik dat er niet heel veel mensen uit de biblebelt zullen rondlopen op de efteling (ik spreek uit ervaring), en daarbij ben ik er wel van overtuigd dat als iemand de mazelen heeft dat die niet naar de efteling zou gaan. Lijkt me wel zo sociaal ;).

Als je je er echt niet lekker bij voelt moet je gewoon even je huisarts bellen en vragen wat die aanraad.

5. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd gewoon lekker gaan. Ik denk dat de kans erg klein is dat je het daar op loopt hoor.

Deel Deze Pagina