What the ****** is er gebeurd met McGee??? Is hij aan de drugs ofzo... Niet dat ik het aflevering voor aflevering volg maar eergister zag ik nog een aflevering en toen was het de mcgee die ik altijd kende en dan zit ik nu te kijken en nu issie broodmager, wit weggetrokken en alle botjes zijn zichtbaar... Hij heeft ineens flaporen en ziet er 20 jaar ouder uit... weet iemand wat er met hem is?
Ze doen afleveringen door elkaar he, de eerste aflevering is altijd een later seizoen dan de tweede aflevering. Kan het zijn dat je vorige week naar de tweede aflevering hebt gekeken en nu naar de eerste? Dat zouden dan twee verschillende seizoenen zijn.
eergister zal wel een ander seizoen zijn geweest dus dan kan er een behoorlijke tijd tussen hebben gezeten
het is mij inderdaad ook opgevallen dat hij een behoorlijk stuk smaller geworden is. Ik vind het hem niet misstaan eigenlijk en het past een beetje in het verhaal. Toen hij bij de serie begon was hij jong en een probie. Nu is hij een volwaardig lid van het team (denk ik, ik volg het niet echt meer) en is hij ook zijn babyvet kwijt.
hihi ik merkte dat hij volgens mij dit of vorig seizoen een stuk slanker was geworden. Vind het wel een vooruitgang . Maar met die afleveringen door elkaar is het wel wat verwarrend misschien inderdaad haha. Wij volgen alleen de dinsdagavond half 9 - de rest hebben we allemaal al gezien.