Ik heb kaartjes gereserveerd voor de voorstelling in scheveningen. Ik wilde in Alphen aan de rijn maar die waren al uitverkocht... Wij gaan in september... Zijn er nog mensen die ook gaan?
Rang1 is groot in scheveningen haha je hebt de zaal, ring even, ring midden, ring oneven en diverse loge's die allemaal hun eigen rijen weer hebben haha
hmm heb s zitten kijken in Roosendaal maar kom dan uit op rij 9 op het balkon. Dan zie je toch geen moer of wel?
toen ik de kaarten bestelde kon ik kiezen uit rang 1, rang 2 en rang 3. Ik heb dus rang 1 genomen... er stond niets anders bij de bestelling
ik mag 2 mei al. vrienden zijn al geweest en waren erg positief. er zit alleen ook een emotion stukje in over zijn vader geloof ik. dus zakdoeken bijde hand
Wij gaat tot nu toe nog niet. We zijn bijna bij al zijn shows geweest en deze willen we overslaan. De run op kaartjes, het is zo overdreven. Het is ellebogen werk en je betaalt echt grof geld ervoor. Nee, wij willen niet meer mee doen aan deze praktijken en kijken wel de dvd thuis op de bank.
nee hoor, gewoon op tijd achter de pc kruipen dat leverde 4 kaartjes a rij 2 op voor maar 36 euro per stuk
36 euro per stuk ! Dat is in vergelijking met andere cabaretiers echt duur. Waar Najib eerst 18 euro kosten, is het nu dus al het dubbele. Nee dank, wij gaan niet.
ja 18 euro kon ik ook nemen, maar dan zit ik achteraan joh..... nu zit ik in amsterdam carre op de 2e!rij in het podiumvak! daar heb ik best 36 euro voor over