Even voor de zekerheid...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.932
    113
    Hoi mede-mama's,

Ik vond mezelf toch al een aardig ervaren moeder met bijna twee jaar ervaring...;)
    Toch even een onzekerheidje..
    Dochterlief wil momenteel graag met ál haar vriendjes slapen. Kortom, ze ligt het liefst samen met een stuk of 10 knuffels in bed, het liefst de grootsten... Ik kan de joekels hardnekkig aan haar voeteneinde blijven zetten, uiteindelijk verplaatst ze ze toch weer en vind ik haar met haar hoofdje midden in een stapel pluche....

Ze is bijna twee...dan kan dat toch geen kwaad meer? Ik weet dat je met baby's op moet passen ivm verstikkingsgevaar, maar daar hoef ik me nu toch geen zorgen meer over te maken? Graag even bevestiging..:)

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Mijn dochter van 3 doet t ook, zo voelt ze zich veilig denk ik. Als ik naar bed ga, halveer ik de boel, daar merkt ze niks van

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Op deze leeftijd maakt dat niet meer uit. Als ze niet lekker liggen of ze krijgen minder zuurstof dan gaan ze wel anders liggen...
    hier ook een tweejarig kereltje die met al zijn knuffels wil slapen.

4. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Haha hier ook een die ineens weer met van alles wil slapen.. alles op 1 stapel en slapen maar.. maar hier is t vaak zo dat ze dus andersom in bed ligt en de knuffels bij haar voeten liggen.. maar ook halveer ik t vaak als we nog even bij haar kijken, of leg de 1 hier en de ander daar.. ;) Vind t toch altijd nog een beetje eng zoveel op 1 hoop en dan haar hoofd er ineens tussen.

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier ook hoor, zoontje van 3 jr
    Wel leg ik er een paar bij t voeteneind als hij slaapt

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn dochter van 3,5 slaapt letterlijk tussen 17 knuffels, ik laat het maar zo, wanneer wij zelf naar bed gaan dan halen we er wat uit en leggen deze naast het bed

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Onze zoon slaapt ook met een hele boel knuffels, en als ik niet oppas met nog veel meer knuffels.. We hebben 1 hele grote nijn, die mag niet in bed slapen. Die moet ik sinds kort onder een 'dekentje' (lees: doekje) leggen op het aankleedkussen. Daar slaapt Nijn, zeg ik er dan bij. Dan vind hij het goed :D haha!
    En s morgens vertelt hij welke knuffel er ook wakker is. Heel gezellig :D

Deel Deze Pagina