Welk ondergoed na keizersnede?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door miran336, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Nog een week of 10 dan krijg ik m'n 3e keizersnede. Nu ben ik op zoek naar ondergoed voor direct daarna.

Ik vind boxers of hipsters wel lekker zitten, maar ik heb ze dus liever niet met het randje op de wond van de keizersnede.. dus lekker hoog formaat broek ;) en omdat ik ze waarschijnlijk maar tijdelijk draag wil ik ze liever niet te duur aanschaffen. Dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag :D

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Bij de HEMA hebben ze ondergoed met een print, die zijn geloof ik 3 voor 10 euro.. Die heb ik toen gebruikt. Zitten net wat hoger en kraamverband past er ook goed passend in, het zit allemaal mooi aangesloten zeg maar..

3. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ik had gewoon mijn zwangerschapsondergoed van de hema aan. Die zaten super hoog omdat mijn buik voor het grootste gedeelte weg was haha maar zat wel lekker!
    Overigens heb ik de eerste dag helemaal geen ondergoed aangehad en lag ik met blote billen op celstofmatjes, ivm vloeien en je bed niet uit mogen. Ik had ook de dag na de KS nog een katheter in mijn blaas.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik droeg hoge boxers, maar wat nog veel beter beviel waren van die grote contole slips, houdt je buik ook lekker vast, ik had hele goedkope van de Zeeman.

5. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    de boxers van me vriend vond ik heerlijk zitten, tip van de kraamzorg. Had grote oma onderbroeken gekocht maar vond ik echt voor geen meter zitten.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik had van die zwarte oma onderbroeken gehaald bij de hema succes!

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ja hier ook, ze zitten heerlijk! ;)

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Nadat ze mij gemobiliseerd hadden had ik van die oma onderbroeken aan van de zeeman!

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

In het ziekenhuis heb ik 2 dagen van die netonderbroeken gedragen. Verschrikkelijk (inclusief een mooi graatpatroon in m'n huid ;))
    Daarna gauw m'n eigen ondergoed weer aangedaan, heb zelf altijd de hipsters van de H&M die als positieondergoed worden verkocht. Heerlijk zitten die. Nu moet ik zeggen dat ik na m'n 2e ks maar weinig vloeide en eigenlijk na een dag al met gewoon maandverband af had gekund...

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Hahaha die zijn erg charmant he. Weet nog wel dat ik bij de wastafel stond en iedereen me kon zien in die net onderbroek. Het kon me op dat moment ook totaal niet intereseren, maar er kwam een verpleegkundige naar me toe en zei iedereen kan je zo zien hoor in die onderbroek. Ik zei ja en? Vind je me niet sexy dan in dit ding.
    Vreselijke rot onderbroeken zijn dat.

Ik had boxers aan van de action. En dan een paar maten te groot, die zaten best lekker.

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Vreselijk die netbroeken, maar ze zitten wel lekker inderdaad.

Moet maar eens even een rondje zeeman, hema doen geloof ik.

12. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb ook 1 of 2 dagen in het ziekenhuis zo'n netbroekje gedragen en daarna het zwangerschapsondergoed. Vond dit erg fijn omdat het zo hoog zat zonder zwanger buikje :).

13. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Comfortabel ondergoed waarbij de rand vooral niet op de wond komt. Ik kon het goed af met hema knickers:

HEMA

Niet duur, zaten bij mij prima

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik had/heb goedkope oma onderbroeken van de zeeman, nouja, wel met een kant rand bij je buik, maar verder lekker hoog.

15. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik heb 6 dagen geleden een keizersnee gehad en ik draag nu grote omaonderbroeken van de Zeeman (zit een labeltje in waarop staat Mady) Vind deze erg fijn zitten, maar misschien wel een tip om ze een maatje groter te halen dan dat je normaal hebt want ze zitten best wel strak. Heel veel succes met alles!

16. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Bij de miss etam heb ik van die hoge zwangerschaps onderbroeken gekocht, ideaal.
    En een belly bandit, ook ideaal! Met dat ding om kon ik veel meer, en bleven mijn organen beter op z'n plek zitten als ik bv opstond, omdraaide in bed. Je buik is na de ks net een lege zak

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik droeg lekker bij positie onderbroeken, zaten heerlijk. ook wat stevigheid om de buik, dat is ook wel fijn. inderdaad geen broek waarbij de naad net bij de wond komt, dat is niet fijn.

18. Lady7

Lady7 Niet meer actief

ik heb laatst een keizersnee gehad en heb verschillende dingen geprobeerd. in het ziekenhuis had ik mannenboxers aan, zaten prima.

Nu eenmaal thuis heb ik die netbroekjes aan en zit 100x beter nog! het ziet er inderdaad niet uit, mja thuis onder de dekens is er niemand die het ziet haha en als ik uit bed ga doe ik soms een mannenboxer ofzo er even overheen. Maar met zitten in bed is een netbroekje ideaal.

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb nog 10 dagen in het zh gelegen en de 1e week die vreselijke charmante netbroekjes gedragen en daarna boxers.

20. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    oma onderbroeken van de zeeman, en een tip van de verpleegster daar: een kraamverband over de wond(horizontaal zeg maar) dan drukt er niets op je wond, supertip!

Deel Deze Pagina