Begonnen hier als vlekjes, hier en daar beetje muggenbult-achtig, maar kwam later een rond, wat gelig blaasje op.
Juist daroom wijs ik Shaantje aan dat ze overbezorgt is omdat ik weet dat kind kan het hebben en wat ik ook weet waneer je echt zich kan zorgen maken- wereld verschil Mijn opmerking was niet slecht bedoelt Shaantje. Ik maak mij ook zorgen vaak ook over huid maar juist dat sort uitslag is niets vergeleken met echte uitslag. Die van mijn topic waren eczeem bultjes die bleven ook maanden zitten lijken precies op jou foto. Ik weet nu al denk ik echt bijna elke huiduitslag omdat mijn dochter zo"n gevoellige huid heeft , wens ik geen andere, heeft ze erg snel uitslagen en iets aan huid en dat blijft ook erg lang. Tja als je echt zorgen zich maakt niemamd anders dan huisarts kan je goede antwoord geven ze bekijkt het onder lamp etc. Maar ik gok dat ha zegt dat het muggenbeten zijn wat bezoek niet waard is. Maar ik ga ook hier regelmatig naar ha met soortelijke vragen we komen meestaal als gezin en dar heeft iedereen wat te vrageb woehaha. Ha is zeker al gek van ons
Haha na het lezen van dit topic en wat research naar 6e ziekte kom ik dus er achter dat mijn dochter dat waarschijnlijk vorige week had haha