Ik wilde wat kleding bestellen van de site nextdirect.com Hoe valt die kleding voor baby's/kinderen? En is de kwaliteit goed? En de service/levering? Ben benieuwd! Foto's plaatsen mag ook Leuk!
Bij mij bevalt het goed. Ik ken de kleding vanaf Ierland waar er "gewone"winkels van zijn. Goede kwaliteit. Bij bestelling fout gemaakt en trui te weinig toegestuurd. 1 telefoontje en geld is terug gestuurd. Ga binnenkort weer bestellen.
Voor mijn zoontje. Bijvoorbeeld de slaappakjes zijn van een betere (zwaardere) kwaliteit. Proberen waard en veel leuker dan je hier kan krijgen in mijn mening.
Toevallig van de week bij hun besteld. Zondag avond besteld. Dinsdag ochtend in huis super snelle levering. Schoentjes van de next
Ik dacht van niet, en geen verzendkosten en betalen met Ideal, ervaringen zijn welkom! Wat goed dat het van goede kwaliteit is Tamy! Ben benieuwd.
hier vandaag me bestelling binnen had het maandag middag besteld en vandaag geleverd.wat ik zo kan zien valt het goed op maat.al heb ik het idee dat de leggings wat smaller vallen wat ik niet erg vindt want onze dame is vrij slank.
Slecht topic dit, gelijk besteld nu er geen verzendkosten waren! Een setje voor zijn verjaardag en een baby jasje voor nummer 2!!!
Ik koop regelmatig dingen van Next (woon in UK en er zijn hier heel veel Next winkels). Ik vind de kwaliteit beter dan H&M. Maat valt redelijk normaal vind ik. Vind het vooral voor meisjes erg leuk omdat ze vaak wat stoerdere dingen hebben. Overigens hebben de kleine maten pyjamas (aan 1 stuk) standaard een soort wantjes. Je moet de mouw even omvouwen. Ideaal.
Sssssssssst!!!!!!! Stop nou eens met die topcis over Next Je snapt dat ik tevreden ben Kun je nu een slotje aanvragen? Sorry, de meligheid slaat toe na een aantal slapeloze nachten Even serieus: De levering is snel Kwaliteit is goed en blijft ook goed na het wassen (mag zelfs in de droger volgens het etiketje daar waar andere merken beweren dat het niet kan) Pasvorm is prima.
hier kledij voor een jongen; ik ben er zeer tevreden van. goede kwaliteit ik steek ze ook in de droogtrommel en ze blijven hun vorm behouden. ik vind het steeds spijtig als ze te klein worden
mmm ok, misschien ligt het dan aan de dingen die ik leuk vind. Gemiddeld 25 tot 30 euro voor een (kinder)jurkje vind ik niet goedkoop...je hebt idd ook dingen rond de 10 maar die vind ik dan weer niet leuk