De antwoorden van deze groep variëren tussen: - we worden massaal ingespoten met pure gif zodat grote farmaceutische bedrijven winst kunnen blijven maken, - het is bedoeld om ons onder het gareel te houden, op korte termijn zullen kinderen via deze weg in het geheim gechipt worden door de geheime diensten .. En nog meer variaties erop die je over het algemeen kunt vinden in die anti-prik groepen.☺
Tja, en juist door dit soort reacties en die daarop volgen, voel ik weinig behoefte om het uit te leggen. Evt. In een pb wil ik je best vertellen waarom wij er voor kiezen om maar gedeeltelijk en uitgesteld te vaccineren en waarom ik weinig vertrouwen heb in het rvp.
Kan iemand uitleggen hoe het mogelijk is dat in een land als Nederland vrijwel niemand meer doodging aan een ziekte als mazelen voor invoering mazelenvaccin in 1976 terwijl er in een land als Congo volgens Arten Zonder Grenzen in een dorp van vijfhonderd mensen in twee maanden tijd meer dan dertig kinderen van vijf jaar of jonger zijn omgekomen. In Nederland was vaccinatie niet nodig om sterfte door (vrijwel geen laboratorium bevestigde) mazelen (zo goed als) te laten verdwijnen. Waarom zou je in een land als Congo sterfte door (labbevestigde?) mazelen niet op een andere manier dan vaccineren kunnen laten verdwijnen?
Haaa die Sandra ben je er weer. Nou mensen bereid je allemaal maar voor op hele lappen, onzinnige tekst, onbeantwoorde vragen, en vele grafieken, want onze Sandra die kan er wat van hoor, als ze eenmaal begint dan komt er geen einde meer aan...
Ik denk dat dat te maken heeft met de hygiene en het aantal mensen dat dicht bij elkaar leeft. In nederland was de hygiene rond begin 1900 ook bar slecht en leefden mensen ook hutje mutje. Sinds dit is veranderd zijn veel epidemieen ook teruggedrongen. Verder zal de warmte het virus ook een handje helpen
Ik heb in dit topic nog niemand mee zien schrijven, die al niet eerder op een wel/niet vaccineren topic was. Waarschuwen voor Sandra lijkt me dus totaal onnodig. Niemand is verplicht om te lezen en te reageren, dus iemand belachelijk maken is mi tamelijk opruiend en voegt niks toe. Laat ieder in zijn/ haar waarde aub
Maar waarom werd dan dat vaccin (en alle daarnaast) überhaupt ingevoerd, wanneer het zo onnodig (en wat ik begreep zelfs potentieel gevaarlijk) is? Wat zijn de beweegredenen om ons massaal onnodig allerlei vaccinaties toe te dienen? Dat begrijp ik nou nergens uit.
Omdat de mens een oplossing wilde hebben voor ziektes en daarvoor is gaan strijden tegen virussen, zónder dat daarvoor eerst bewijs is geleverd dat de virussen de veroorzaker van ziek worden zijn. Als je kijkt naar de leefomstandigheden van vroeger en hoeveel mensen er toen dood gingen aan (niet lab bevestigde) ziektes.... Ongeveer gelijktijdig met de invoering van vaccins zijn de leefomstandigheden verbeterd en is men de diagnoses volgens andere richtlijnen gaan geven. Of er echt mensen willens en wetens vaccins op de markt brengen om ons schade te brengen, dat betwijfel ik. Denk dat de meeste mensen die in de vaccin buissiness werken het beste met ons voor hebben en denken dat het goed is wat ze doen. Waarom is het nu nodig om het rvp nog meer uit te breiden? Waarom overweegt het rivm om baby's/kinderen nu in te enten tegen: Waterpokken Griep Rota virus RSV virus MenB HepA Hpv voor jongens? Waarom komen er alsmaar meer en meer vaccins bij? Hebben onze kinderen al die vaccins écht nodig? Vormen deze ziektes nu een groot gevaar? Waarom wil de overheid al onze kinderen hier misschien ook voor gaan inenten? Zie mijn bericht hier over bovengenoemde vaccins die wellicht in het rvp opgenomen worden: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/592994-vaccinatiekeuze-rijksvaccinatieprogramma.html Tja, wat zijn de beweegredenen om ons massaal steeds meer en meer vaccinaties toe te dienen? Ik heb hier het antwoord niet op....
Zodat ze ze stiekem kunnen chippen en dan kunnen ze ze volgen en afluisteren. Ohh en misschien wel een beetje vergiftigen
Vreselijk dat er daar honderden doden zijn gevallen. En bizar dat er weer zo'n discussie ontstaat. @ Sandra, ga je nuttig maken op een andere manier. Je lult maar wat in het luchtledige en niemand luistert. Geef een inhoudelijke reactie op mensen of ga lekker bloggen ofzo. Je voegt echt niets toe. Ik respecteer de mening van een ieder, maar jij komt überhaupt nooit met een reactie ergens op. Jada, ik lees dat je geen vaccinatie geeft. Prima, moet je zelf weten natuurlijk. Maar waarom heb je ze deels wel gevaccineerd dan? Dat spreekt elkaar toch tegen. Je vaccineerd dus wel. Mijn kinderen doorlopen het programma dus wel, Ik zie het belang er wel van in. Begrijp overigens ook dat andere mensen de keuze maken om het niet te doen.
Wat ik wel vreemd vind, is dat er alleen word gezegd dat er een compleet 'complot' gesmeed is en het alleen om geld verdienen gaat. Maar waarom wordt niet gezegd dat er óók gekeken wordt of de vaccinaties hun werk nog wel doen. Op dit moment is er een onderzoek gaande naar aanleiding van de laatste mazelen epidemie. Er wordt gekeken of er verschil is met de kinderen die wel en geen vaccinaties hebben gehad, wel en geen mazelen heeft doorlopen. Ze willen voornamelijk kijken of de vaccinatie nog nut heeft.
De dktp prikken hebben ze wel gehad, toen kwam de Mexicaanse griep en de vaccinaties. Ben toen veel gaan lezen. Ook over het ziekte verloop van de bof mazelen en rode hond. Ik ben van mening dat ze die beter kunnen doorlopen dan de vaccinaties krijgen, vaccinaties geven geen levenslange garantie. Daarnaast op oudere leeftijd is het zwaarder om deze ziektes te krijgen. Dktp had ik achteraf gezien wel willen aanpassen of niet willen geven. Kinkhoest vaccin werkt niet. Tetanus zie ik een kind wat nog niet loopt of alleen buiten komt snel krijgen. Difterie en polio blijft moeilijk, met het oog op vluchtelingen weet ik nu niet goed wat ik daar mee zou moeten. In ieder geval had ik aangepast gevacinneerd, dus veel later begonnen, beter voor het lichaam en je hebt minder nodig.
Inderdaad, het is puur en enkel met kwade opzet naar bevolking toe.. En al die wetenschappers zitten ook in het complot! Weten zij veel over de werking van medicijnen, we kunnen maar beter rond gaan lezen op internet, daar word je pas echt geïnformeerd. .
Klopt. Ik ben gevaccineerd en heb als kind 2 keer kinkhoest gehad. En dat is geen pretje kan ik je vertellen.