Mazelenuitbraak in Nederland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door linde90, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Nee ik ben geen wetenschapper. Ik doe ook niet alsof. Ik heb onderzoeksverslagen van wetenschappers gelezen. Onafhankelijke wetenschappers, diebdus geen binding hebben met het rivm of andere organisaties die betrokken zijn bij de ontwikkeling van vaccins.

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dus alles wat jij leest berust op de waarheid? ;)

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar nogmaals de vraag want tot nu toe heeft nog niemand daar antwoord op gegeven:

Wat zou er gebeuren volgens de moeders die niet enten als NIEMAND meer zou enten?

Wat zou er gebeuren als er 5 man uit Afrika komen die toevallig alle 5 polio hebben? ( besmettelijke ziekte net zoals mazelen rode hond bof etc..)

Denk je dan dat je geen kinderen meer krijgt die afwijkingen krijgen dankzij polio oid?

Daarbij vind ik de vergelijking van een ziekte en een kind dat dood gereden word op de fiets een vergelijking van lik mn reet.

Ik kan morgen ook naar buiten lopen en dood onder een bus komen ( en ja die kans is groter dan polio krijgen )

Daarbij autisme adhd HEB je dit krijg je niet. ( heeft vaak te maken met erfelijkheid of een stukje wat zich niet verder deelt. Aangezien autisme en schizofrenie zich in de 12e week van een enbryo al ontwikkelen dus ga mij eens vertellen hoe het kan dat een prik daar voor zorgt?! )
    Net zoals zoveel psychische ziektes.

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Die vraag kan ik jou ook stellen. Jij baseert je keuze ook op de informatiebdie jij hebt toch? De vraag ' wat is waarheid' geldt dan ook.

Uiteindelijk gaat het om wat je gelooft en wat je gevoel zegt.

Ik heb het best heel moeilijk gehad om de keuze te maken voor wel of niet vaccineren. Natuurlijk maak ik me ook zorgen of mijn zoontje niet toch ergens polio op zal pakken. Maar met de informatie die ik heb, de onderzoeken die ik gelezen heb en de gesprekken die ik hierover heb gevoerd in het achterhoofd kan ik niet anders dan kiezen om niet te vaccineren. Ik zoubhetbheel fijn vinden dat anderen eens willen begrijpen dat ik deze keuze ook maak met mijn moederhart. Dat ook ik het allerbeste met mijn kind en met de kidnderen van anderen voor heb. Ik ben geen monster omdat ik mijn kind niet laat inenten.

Natuurlijk wil ik niet dat mijn kind of het kind van een ander een ernstige ziekte krijgt. Maar ik geloof niet dat vaccineren DE oplossing is. Zeker niet in de samenstelling ervan zoals die nu is.

Mijn nichtje is op leeftijd van 23 maanden overleden aan kanker. Dat heeft me echt wel aan het denken gezet hoor. Je hebt het niet altijd voor het kiezen. Voorkomen is beter dan genezen wordt hier ook genoemd, maar zoals ik eerder al schreef: soms vormt de oplossing een nieuw probleem.

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Dit is dan wel apart. Heb het nog een keer nagezocht en kom tegen dat "Als u eenmaal rode hond hebt gehad, bent u voor de rest van uw leven immuun". Maar goed, alles kan. Ik heb het ook als kind gehad en heb wel antistoffen.

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    En toch zijn er aanwijzingen dat dit zo is. Opvallende veranderingen in gedrag en gezondheid van kinderen na vaccinaties. 1+1....

Hoe zou het niet zo kunnen zijn dat iets wat je in een lijf spuit van invloednis op het totale systeem? Wie garandeert mij dat?

7. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL

je moet ECHT eens gaan kijken op de facebookpagina ELVIS LEEFT!! nou, wed maar dat die vent niet dood is hoor!

Een vriend van mijn nicht heeft hem laatst nog zien lopen en die verzint dat echt niet... De regering wil ons gewoon laten geloven dat hij dood is, omdat ze vonden dat hij teveel volgelingen had.

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Onze kinderen zijnworden/ niet gevacineerd.

ik wordt erg verdrietig van deze topic.. Dat er echt mensen zijn die niet naar je toe willen omdat je niet laat enten.. Wat erg. Je kunt toch ook andere besmettelijke ziektes hebben ook zonder dat je het weet? Kunnen we dan niet beter allemaal in quarantaine??

Ik vertrouw op God en wat Hij ons geeft. Zouden we het goede uit Zijn Hand ontvangen en niet het kwade? Dat staat in de Bijbel. En ik weet het de praktijd zal vreselijk moelijk zijn, maar dit is ons standpunt. Al hoop ik er bewaard voor te blijven maar dat geld voor ALLE ziektes/ongelukken ed.

Ik ken trouwens ook wel mensen die dit overkomen zijn en duidelijk mochten weten dat God hen hielp.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    klopt...

Ik denk ook dat hij leeft...dat kan gewoon niet anders

Een buurvrouw en daar een nicht van zag hem laatst gewoon in de supermarkt dacht ze

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou zeggen ga praten met mensen die schizofreen zijn autistisch zijn en ADHD hebben.

En vooral met mensen die onderzoek gedaan hebben naar deze psychische stoornissen.

Ik zeg niet dat je er niks van kan krijgen maar die dingen nee sorry ik geloof daar niet in aangezien schizofrenie al eeuwen oud is ( nog ver voor enten bestond. )

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
  12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe

Ik werk met mensen die adhd hebben, autistisch zijn of lijden aan schizofrenie, borderline, enz. Ik ben namelijk ambulant hulpverlener. Genoeg contact ook met gedragswetenschappers dus.

13. knap

knap Niet meer actief

Wel toevallig zou je zeggen toch.

Meestal zie je niet gelijk aan baby.s dat ze adhd hebben of autisme dat zie je pas na een bepaalde leeftijd meestal na 1.5 jaar ga je denken wat mankeert mijn kind.? Je denkt niet bij een baby dreumes heeft het adhd. Autisme kunnen ze soms al eerder ontdekken maar adhd add en al die dingen meer komen pas tot uiting na 1.5 en tot een jaar of 5/6 dan pas worden er dingen meer duidelijk.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ze zeggen dat schizofrenie misschien niet eens bestaat...

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Of is het de leeftijd dat zulke dingen op dat moment naar buiten komen ;)

Nogmaals mijn vraag: geef je ook geen paracetamol? Kan ook nadelige gevolgen hebben.

Kijk eens wat voor rommel er zit in medicijnen die voorgeschreven worden. Gebruik je ook geen antibiotica als je het nodig hebt? Is ook rommel.

Om maar te zwijgen over de bespoten appel die je vandaag hebt gegeten ;)

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oh dus die stempel krijg je terwijl iets niet bestaat:D

Ben je voor niks jaren lang in behandeling geweest.

Ben wel benieuwd wat ik dan wel heb:D

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    ;) ach.... niks waarschijnlijk

18. knap

knap Niet meer actief

Ben zelf helaas een bps er.. En nu uit studies blijkt dat mensen met borderline autistische, schizofrenie en al die ziekte.s. Ook iets mis hebben in hun hersenen bepaalde verbindingen dat het waarschijnlijk steeds meer er op lijkt dat het aangeboren ( of erfelijk)is. Wel is het zo dat je omgeving en ontwikkeling ook van invloed hier op kunnen zijn.

Er zijn ook borderliners die niks geen nare dingen mee gemaakt hebben in hun jeugd maar toch borderline/autistisch/schizofrenie hebben ( gekregen) het hangt van zo veel factoren af.

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik vertrouw ook op God wat hij ons geeft en ik geloof dat hij ons de kennis en wijsheid heeft gegeven om vaccinatie's te kunnen ontwikkelen ;)

Maar jij geeft of gebruikt ook geen medicijnen als het nodig is?

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik beweer dan ook niet dat die stoornissen alleen bestaan door vaccinaties. Het is een hersenafwijking. Maar ik geloof niet dat het inspuiten van niet eigen stoffen in je lichaam per definitie geen invloed kan hebben op je neurosysteem. Dat spul komt in je bloed en dus ook in je hersenen. Dus hoezo zou het daar geen schade aan kunnen richten?

Deel Deze Pagina