Mazelenuitbraak in Nederland

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by linde90, Jun 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, dat is big business voor die sector, dus logisch dat die dat zeggen!
    DAT zou voor mij echt totaal geen waarde hebben. Een arts die het zegt en geen belangen heeft in die sector, dat is iemand die betrouwbare info geeft, maar een farmaceut zelf? Je wilt echt niet weten hoe ongelovelijk veel geld er in die sector rondgaat en wat daar allemaal aan misstanden onder tafel wordt geschoven! :(

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou volgens mij worden die niet naar huis gestuurd hoor.

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

Vind het erg jammer dat de gelovige er alleen maar bijgehhald worden.
    Tuurlijk is dat een grote groep, maar er zijn ook niet gelovoge ouders die bewust niet enten en waarom wordt er dan alleen afgegeven op de gelovige?

Kom zelf uit een zwaar gelovig gezin en ben zelf wel geent, wij hebben er voor gekozen om onze kinderen ook te laten enten, ook omdat het na mijn idee Gods wil is dat de entingen er zijn, maar dat wordt door iedereen weer anders over gedacht.
    Maar waarom afgeven op zulke mensen?

Tuurlijk is het een keuze van de ouders, waar de kinderen de dupe van kunnen zijn, maar of die het ook altijd zo zien?

4. 1992

1992 Actief lid

Apr 16, 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry hoor maar hoezo kan dat gods wil niet zijn? Aardbevingen, overstromingen aids, gebeuren toch ook. Als god al bestaat dan he, wil die mischien domme mensen straffen

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Nou laat ze dan allemaal in een bubbel gaan wonen en de rest van Nederland niet in gevaar brengen.

Laat ze een stad kiezen. Zodra er een uitbraak van een ernstige ziekte uitbreekt gooien we er een grote stolp overheen en klaar :D

zoiets:

View attachment 330912

Zo heeft iedereen zijn eigen keuze kunnen behouden.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

'Die dus ook niet ent' is veel te kort door de bocht.

Net als in het christendom heb je extremiteiten onder antroposofen.
    Alsof alle christenen niet enten, kom!
    Het is de groep van zwaar gereformeerden.

Antroposofie is ook een religieuze levensbeschouwing.
    De antroposofen die ik ken enten gewoon.

7. zogelukkig

Juuuuuuist Bosi!;)

8. zogelukkig

Feiten!!!

Er is een mazelepidemie in de BIBLE-belt, er staat toch niet Jip en Janneke!

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Jij moet meedoen aan het beste idee van Nederland hahahaha! :D

10. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Pardon? Een apotheek heeft geen belang bij vaccinatie's hoor?! En zij zouden al zeker hun peetkindjes niet laten in enten als het alleen maar is omdat zij er beter van worden?

Wat een vreemde reactie.... Onbeschoft wil ik het zelfs noemen. Alsof zij mij dat zouden vertellen en het daardoor niet het beste voor hebben met mijn kindjes? Zij hebben het het allerbeste voor met onze kinderen en zouden door het vuur gaan voor ze, dus JA, ik vertrouw ze volledig als zij zeggen dat het verstandig is om ze te laten enten.

:x

11. oxbow

oxbow Niet meer actief

Het is toch ieder zijn eigen keuze en we wonen in een vrij land.

Ik heb ook familie die niet ent en ja moet ik daarom nu maar boos op ze worden?
    Nee!! mijn zusje weet wel dat als er bij hun op school een uitbraak komt, ik voorlopig uit de buurt blijf.
    Helaas is mijn jongste ook nog niet geent en tuurlijk knijp ik hem ook... maar om nu zo op haar te reageren nee!!

Tuurlijk zijn het feiten dat de christenen de grootste groep zijn van niet enten dat is de grootste groep, maar nogmaals het zijn niet ALLE christenen die niet enten en het zijn niet ALLEEN christenen die niet enten.

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja idd big business voor hen jah! Ik heb mijn zoon wel de 'normale' inentingen gegeven, maar bijv de mex griep niet..w.at een onzin vond ik dat... nou ook wel gelijk in gehad niet waar... en de overheid had weer miljoenen voor jan doedel uitgegeven!! ik ga echt niet zomaar overstag met nieuwe inentingen..mijn kind is geen proefkonijn...

13. zogelukkig

Trek het je niet aan Bloem. Sommige mensen denken dat artsen er zijn om je ziek te maken, laat het gaan!;)

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Net als de DIANA pil zeker??? Het is niet onbeschoft hoor..het is gewoon de waarheid! Overal willen ze geld verdienen dus die mensen die de pillen/inentingen maken ook en die verdienen grof hoor... besef wel dat wij veelal de proefkonijnen zijn of zijn geweest...en dat is ook al te merken met de Diana pil...hoeveel jaar in de markt!? En hoeveel doden zijn er gevallen?

Nee, ik vertrouw echt niet zomaar op alles en iedereen omdat ze er voor 'geleerd' hebben... alles draait om geld wat dat betreft..

Ieder zijn ding om het kind wel/niet in te enten, maar het is wel kwalijk dat je daardoor mogelijk andere kinderen/mensen in gevaar brengt. Maar goed, hoe ga jij daarmee om? Ik weet het niet van heel NL wie wel/niet ingeënt is...

15. 1992

1992 Actief lid

Apr 16, 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, wil het daarmee niet puur op de christenen afschuiven, maar het gaat hier om de biblebelt. Dat niet christenen niet inenten vind ik ook dom, die excuses als iedereen draagt het en kan het overbrengen, ja duh maar als je ingeent ben wordt je niet ziek. Iedereen heeft ook kankercellen, meestal onschuldig, maar als je je van te voren kon inenten tegen wel gevaarlijke kankercellen zou je dat toch ook doen.

Vergeef je het jezelf als je kind wel dodelijk ziek wordt?

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nee ik niet....maar waar komt het dan eigenlijk vandaan? Want een ieder leest de bijbel dan anders of zie ik het dan verkeerd (Zegt iemand die RK is...heb geen eens een bijbel laat staan wat er in staat!!!) :) Maar sommige doen dus ook niet aan bloedtransfusies als het echt nodig is...dat kan toch ook niet... brrrr moet er niet aan denken!

17. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Er is een verschil tussen een apotheek en de grote farmaceutische industrie.

Groot gelijk dat je niet iedereen vertrouwd en niet alles geloofd. Maar ga niet roepen dat dierbaren hun belangen boven de gezondheid van hun peetkindjes stellen.

IK heb oa mijn keuze hierop gebasseerd om te vaccineren. Ik zeg niet dat iedereen dat doet, ik vertel mijn ervaring. En kan dan echt kwaad worden als iemand zo'n domme opmerking erin gooit die gewoon kwetsend is.

18. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    bosi@ heel goed idee. zo respect iedereen elkaars ding en hebben we geen last van mekaar hihi

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ooow maar ik doel ook enkel op de farmaceutische bende hoor...dus niet op artsen of apotheken... die doen ook enkel hun werk en gaan er ook vanuit dat het goed is lijkt mij...

20. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Precies! Het is de big industry.

Dus een farmaceut is niet gelijk iemand die in de big industry zitten. Die ik ken hebben het beste voor met hun patiënten.

Share This Page