Mazelenuitbraak in Nederland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door linde90, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hoezo mazzel? Mijn zoontje heeft blijkbaar een goed immuunsysteem. Misschien mede doordat ik borstvoeding heb gegeven. Dat is een mooie beschermfactor namelijk. En door vitamine d bij te geven help je het immuunsysteem

Het is echt kolder dat de ziekte milder verloopt als je gevaccineerd bent. Weer zo'n fabeltje van het rivm om zieltjes te winnen.

Bovendien is kinkhoest homeopathisch heel goed te behandelen.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heb je geluk gehad, meer niet. Dat jouwn zoontje dit keer geen kinkhoest heeft gehad is geen bevestiging dat inenten onzin is. De volgende keer is hij misschien wel aan de beurt.

Mijn zoontje is regelmatig in contact gekomen met waterpokken kindjes, maar hij heeft ze zelf nog niet gehad, net zoiets....

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Alsbje borstvoeding gaat geven is je kindje wel beschermd. Sowieso krijgt je kind antistoffen van jou mee in de baarmoeder, daar kunnen ze even op teren. Maar geef je borstvoeding dan verleng je dat!

Als je familie geen ziektes bij zich draagt zie ik niet in waarom je ze bij je kindje weg zou houden, je zou ook kunnen zeggen dat ze eerstbhun handen moeten wassen en je kindje geen kusjes geven. Maar die keus is geheel aan jou natuurlijk. Als dit voor jou goed voelt moet je dat vooral zo doen!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113

Je gaat me toch noet vertellen dat je gelooft dat kinderen door vaccins bijv.autistisch kunnen worden of adhd krijgen oid.

5. knap

knap Niet meer actief

Kan jij het je zelf vergeven als jou kind poli zou krijgen of de rodehond???
    Je kan zelfs blind worden van sommige ziekte.s. Hersenvliesontsteking ( doof blind ) en met poli rare ledematen kan jij je dat dan ook vergeven?????? Draai het maar eens om als hij wel die ziekte.s krijgt.. Snapje!!

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe

Prima, laat maar komen. Ik ben niet bang voor kinkhoest! De homeopaat zit om de hoek als het nodig is.

7. knap

knap Niet meer actief

Dat denkt ze idd ;) kan me er gewoon druk om maken het is niet eens mijn kind:(

8. rums

rums Niet meer actief

Is het een refomatorische bruiloft? Anders hoef je het echt niet te mijden.

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik geloof wel degelijk dat de vaccinaties invloed kunnen hebben op het zenuwstelsel ja. Genoeg over gelezen, zou jij misschien ook eens moeten doen.

10. topper12

topper12 Niet meer actief

#150 topper12, 12 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2013
    Even zwaar offtopic: ja precies, want een inenting zorgt er voor dat de structuur van je hersenen verandert ;)

Ik wordt zo moe van al die mensen die beweren dat je autistisch wordt als gevolg van inentingen... Maar goed dat is een andere discussie en daar gaat het nu niet om.

Ben het absoluut met je eens dat je niet alles kunt voorkomen, maar als je je kind alleen naar school laat fietsen dan geef je hem/haar ook niet een fiets en "red je er maar mee"? Nee je leert je kind eerst fietsen, je oefent samen de weg naar school, je leert je kind anticiperen op het verkeer, je leert hoe het moet oversteken en waar het moet fietsen. Dus ja als er dan wat gebeurt dan is het een gevalletje domme pech en heb je er uiteindelijk alles aan gedaan om er voor te zorgen dat het veilig over straat kon. Dus wat dat betreft is het een beetje een kromme vergelijking met inenten, toch? ;)

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

haha ligt dubbel hier, HAAR man is daadwerkelijk arts die lijkt me er wat meer van af weten als jij maar goed het is maar een korte studie hoor :p (grapje) dus wat weet hij nou he?

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe

Jij hoeft je niet druk te maken om mijn kind. Dat doe ik zelf wel.
    Iedere ouder doet wat hij of zij denkt dat goed is voor het kind. Jullie vinden mij onverantwoordelijk als ik het zo lees. Prima. Moey je vooral denken

Mogen jullie mij uitleggen waarom er steeds meer stoornissen voorkomen? En hoe garanderen jullie mij dat dat niets met vaccineren te maken heeft? Zijn jullie wetenschappers die dat onderzocht hebben? Nee? Goh, wat een verrassing.

13. knap

knap Niet meer actief

Help het je hopen.

En heb meer dingen die ik zou willen zeggen maar dan krijg ik straks een ban. Dat is het mij niet waard.:(

14. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik vind het toch een boeiende discussie moet ik zeggen.

15. Triskele

ja dat vergelijk wilde ik ook maken, je stuurt je kind toch ook niet onvoorbereid weg op de fiets?

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Gelukkig kun je erom lachen. Heeft jouw ma onderzoek gedaan naar die vaccinaties dan of heeft die uit een boekje geleerd dat vaccinaties moeten, punt?

17. Triskele

vroeger waren die stoornissen er ook al hoor alleen toen was je gewoon vervelend / raar of whatever, nu plakken ze natuurlijk ook veel meer labels.

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Oh ja, de rodehond zeker wel. Is een hele onschuldige ziekte en is alleen voor zwangere vrouwen gevaarlijk. Ik zou zelfs willen dat mijn kinderen de rode hond kregen want daarna zijn ze 100% voor hun hele leven voor beschermd... Maar de rode hond zit helaas wel in de bmr prik en kan niet eruit gehaald worden.

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ga je nu persoonlijk mensen aanvallen JuultjeT??
    Het is op de Facebook van Krtitisch Prikken verdachte stil mbt deze mazelenepidemie...;)

20. topper12

topper12 Niet meer actief

Misschien omdat er steeds meer aandacht is voor diverse stoornissen? ;)Zo'n 15 jaar geleden had amper iemand van autisme gehoord en nu weet bijna iedereen wel wat het is. Ieder mens heeft autistische trekjes in zich en als een kind "niet helemaal lekker" presteert dan willen ouders daar vaak het liefst een etiketje op plakken... Er is niet voor niets discussie over het aantal ADHD- en autisme-diagnoses want die rijzen inderdaad de pan uit, maar wellicht door andere oorzaken dan jij voor ogen hebt.

En wat het autisme betreft: hersenscans en EEG's tonen aan dat de hersenen van een autist er wel degelijk anders uit zien. Lijkt me sterk dat een vaccin er voor zorgt dat de hersenen ineens een andere vorm aannemen ;)

Deel Deze Pagina