Mazelenuitbraak op Haagse crèche, zeker drie kinderen besmet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kukido, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moluks78

Moluks78 Niet meer actief

Ik was degene die de pb gestuurd heeft. Hierboven heb ik uitgelegd waarom.

2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Waarschijnlijk hebben het dan wel op zo’n manier gedaan dat zij zich aangevallen voelt en dat is niet echt handig.
    Ik heb namelijk ook dezelfde achtergrond, maar begrijp haar gewoon heel goed. Ik loop hier denk ik alleen al langer mee, waardoor ik inmiddels ook weet dat ik hier niet alles kan en wil zeggen. En volgens mij moet jij dat ook weten, want jij liep ook al mee met een vorig account herinner ik me.

3. Moluks78

Ik heb hier niks over te verbergen. Ik heb haar aangesproken over de verdraagzaamheid die wij horen te hebben als christen. Hoe moeilijk dat ook is. Zeker als je aangevallen wordt. En dat we moeten leren de minste te zijn. Zeker wij, als christenen.
    Wil je je verdedigen; prima, maar dan wel met respect en uit liefde.
    Dat was mijn boodschap.

nelta en jolien 1986 vinden dit leuk.
  4. Moluks78

Ik wil t best openbaar hier neerzetten hoor. Dan kan je t zelf lezen. Maar niet zonder overleg met haar.
    Ik weet zeker dat je niet alles mag en kan zeggen. Ik ben ook de fout wel eens ingegaan, maar dat heeft me wel de ogen geopend.
    H

5. Mammielove

Maar waar heeft zich niet niet met respect verdedigd dan?

6. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Waarom dan? Ik zeg wat ik wil.

7. Moluks78

Ik weet niet of t slim is om nu over haar met jou te gaan praten.
    Het gaat om de toon en er dingen bij halen die andere respectloze reacties uitlokken.

Verder laat ik t hier bij.
    Ik heb haar niks lelijks gestuurd, dat dat duidelijk mag zijn.

Viviennee vindt dit leuk.
  8. Mammielove

Ik heb wel een vermoeden namelijk, maar geen zin om dat onderwerp nu weer aan te halen ;)
    Ik begrijp haar daarin dus wel, maar daarvan heb ik dus ook geleerd dat je dat gewoon eigenlijk niet moet zeggen hier op t forum. En dat heeft niets met geen respect hebben te maken, maar puur met zo’n verschil van mening en achtergrond , dat daar never nooit uit gekomen gaat worden.

9. Mammielove

Wat waarom? Niet alles kunnen en willen zeggen? Zoals ik zei; ik loop al langer mee hier en dat is al vaak gebleken ;)

10. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Dat hele onderwerp was hier toch gewoon niet op zijn plaats, of je voor of tegen bent.

Fennec vindt dit leuk.
  11. Mammielove

Nee dat klopt. Maar heeft toch helemaal niets met respect te maken?

12. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik blijf bij mijn stelling dat ik hoge vaccinatie graad belangrijk vind.

Ik ga met ouderschapsverlof verlof en vakantie uren langer thuis blijven. En bij de kinderdagverblijven informeren naar eventueel vaccinatie beleid.

En ja sorry als mijn 2e kindje weer prematuur geboren wordt kies ik wel zorgvuldig mijn visite uit.. En zullen de anti vaxxers ons kindje later zien.
    Dat deed ik trouwens met mijn dochter destijds ook toen waren mensen met verkoudheid griepjes etc ook niet welkom. Had ik mijn dochter in de draagdoek zodat niet iedereen aan haar hoeft te zitten. Want ja wild vreemde mensen wouden haar aaien terwijl de sondevoeding slangetje nog in haar neus zat.

Verder hoop ik ondertussen op meer educatie over belang van vaccinaties waarbij de hoop onwaarheden over autisme krijgen giftige stoffen etc aan bod komen.

Maar ook openheid /transparantie dat een kindje inderdaad kan reageren op een vaccin. Want ja tuurlijk kan een kindje reageren op een vaccin. Maar dat weegt in mijn ogen niet op tegen de gevolgen van een mazelen uitbraak.

Reageren op stoffen dat kan ook komen van wespen steken,, pinda's.. Eten van nachtschade
    Ik krijg zelfs galbulten van langdurig (5 min en langer) contact met water.
    Dat moet voor mij niet reden te zijn om vaccins, wespen pinda's of water tot gevaar, slecht en kwaad te beoordelen.

amdaa, Simba1992, Maan14 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Je weet wel wat je er op zo'n moment mee uitlokt, neem ik aan.

14. Mammielove

Precies, als je langer meeloopt hier wel ja.
    Maar dan nog heeft t niets met respect te maken wat @Moluks78 zei.
    Maargoed... ik ga hier nu helemaal op in, terwijl ik niet eens zeker weet of het dit was, Haha

15. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik heb ze hier nog nooit over abortus zien praten, lijkt me gewoon common sense.

Maar goed.

16. Moluks78

Daarom heb ik haar dus netjes een pb gestuurd en zet jij mij weg op een bepaalde manier, terwijl je niet weet wat ik heb gezegd. Dat vind ik wel jammer.

17. Mammielove

Ik wel dus ;)

18. Mammielove

Je hebt nu zelf gezegd wat je hebt gestuurd, dus daar reageer ik op.

19. Moluks78

Dit bedoelde ik. Maar toen wist je nog niet dat ik een pb had gestuurd en wat er ongeveer in stond.

20. Mammielove

Precies, toen wist ik dat nog niet. En daarna reageer ik gewoon op hetgeen jij gezegd heb

Deel Deze Pagina