Wie o wie heeft er ervaringen met deze webshop? Heb een onwijs mooie stof gezien voor een heel mooi prijsje. Dus wie heeft hier gordijnen vandaan en ben je tevreden?
Beetje late reactie misschien maar ik ben echt tevreden met 123gordijn.nl. Ik heb voor mijn kinderen nieewe gordijnen gekocht en waren binnen een week geleverd. Helaas had ik een verkeerde maat doorgegeven en moest 1 van de gordijnen vermaakt worden. Dat was geen probleem, ik moest het gordijn opsturen naar Hoogezand en binnen vier dagen had ik het weer terug. Zonder te betalen. Top.
Bedankt. Ik krijg ze als het goed is vanavond binnen. Duurde wel iets langer als de website aangaf, maar de klantenservice reageert top. Ben heel benieuwd naar het resultaat. Ze zijn trouwens aangesloten bij een garantiefonds, dus dat gaf voor mij voldoende vertrouwen! Maar toch leuk om te horen dat ze het zo goed oplossen voor je.
En ze hangen, oh wat ben ik er blij mee. Dus bij deze je kunt prima bestellen bij 123gordijn.nl Bestel dan wel even een proefstaaltje dan krijg je sowieso een code voor korting
Goed om te lezen, ik ga hier ook gordijnen bestellen met rail. Voor de babykamer. Vind het sowieso helemaal niet duur. Ben heel benieuwd!
Nee klopt, ze zijn niet duur. Duurde bij ons wel wat langer dan de aangegeven dagen bij de stof, maar goed dan heb je ook wat.